Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF Polift Jaki silnik?

<< < (3/7) > >>

V12:
Proszę, pompy do wyboru https://sklep.v12.com.pl/search/search?st_search%5Bsearch%5D=AJ813909&st_search%5Band_search%5D=1&st_search%5Bdetail%5D=
Polecam oryginał, chyba że sam wymieniasz i nie ponosisz kosztów robocizny ;)

Amper:
V12 widziałem u Ciebie te pompy, spoko. Zamienniki mocno odstają od oryginału? Możesz coś powiedzieć? Masz sygnały od klientów? Skoro jesteśmy przy mówieniu o robociźnie. Ile może kosztować robocizna wymiany takiej pompy? Pytam w kontekście opłacalności wsadzania oryginalnej. Jedna ori pompa=2 zamienniki.

V12:
Oryginał - 0 reklamacji. Zamiennik - jak narazie 1 na kilkadziesiąt, więc nie ma dramatu...

tomas90:

--- Cytat: kozyra5 w Październik 24, 2019, 09:08:23 am ---Czy ktoś ma może doświadczenie z 2.0t?
Po obejrzeniu kilku filmików z youtube dynamika wydaje się zadowalająca, tylko jak z awaryjnością?

--- Koniec cytatu ---

Mam co prawda nie całe pół roku ale osiągi zadowalające radzi sobie całkiem dobrze, mimo 4 cylindrów w środku cisza trochę dużo pali w mieście w trasie jak najbardziej ok. Póki co żadnych awarii przebieg 58tys. także co ma się dziać;) (jest to Ecoboost od Forda)

kozyra5:
W końcu ktoś się odezwał :)
Dzięki za opinię, w takim razie niedługo wystawię swojego 3.0d i zacznę poszukiwania 2.0t z końca produkcji.
Pozdrawiam!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej