Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

kontrolka hamulców

<< < (2/3) > >>

mastez44:
Weź to daj konkretnie pod komputer bo ja sam musiałem wymieniać gruche i dodatkowe rzeczy. Takie w sumie zgaduj zgadula a jednak opcji jest tysiąc.

wtom:
a co niby komputer ma pomóc w xj40?  ;D toż to nie OBD2
już zdiagnozowałem dziada, zrobiłem sobie ustrojstwo testowe :P ten układ jest prosty jak budowa cepa, z początku wygląda groźnie.
należałoby tych angoli nakopać za to, jak można gotowe rozwiązanie Tevesa spaprać.
sam czujnik ciśnienia okazał się dobry, po prostu podają masę na czujnik po zapłonie, wystarczy, że gdzieś zaśniedziałe styki i deska wariuje.
no bo po co dać masę na stałe i żaróweczkę na +, lepiej udawać CAN i poszyć to na procesor zegarów. szajsowato działa, ale efekt jest w postaci błędu w VCM-e co i tak nic nie daje jeno oczy wkurza  >:D

wtom:
gruchę też zmieniałem sam. dla potomnych! -> grucha pasuje 1=1 od Range Rovera P38, kosztuje 600zł a nie 1130zł  ;D. jedyne co to ma większą pojemność 0,32l i trzeba podłożyć kawałek gumki pod śrubkę mocowania pompy, co by nie obcierała podczas pracy. teraz pompa załącza się po 8 depnięciu hamulca

katar83:
Uuuu! Bardzo dobrze wiedziec bo z ta grucha zawsze sa problemy! Swoja droga MAF z P38 tez pasuje spoko do X300/XJ40, trzeba tylko wyciac extra slot w obudowie dolnej filtra powietrza bo MAF w P38 jest obrocony wtyczka w strone zbiornika z plynem chlodnicy :)

wtom:
Silniczek krokowy obrotów jałowych też ten sam co w P38 ;D. Różnica tylko w obróconej o inny kąt wtyczce.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej