Autor Wątek: Książka serwisowa  (Przeczytany 1114 razy)

Offline wlodi

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 50
Książka serwisowa
« dnia: Lipiec 10, 2019, 00:11:14 am »
Witam posiada ktoś książkę serwisową do jaguara x-type 2003 rok V6 przede wszystkim chodzi mi o rozpiskę bezpieczników
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2019, 00:20:04 am wysłana przez wlodi »

Offline sobrus

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 796
Odp: Książka serwisowa
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2019, 09:20:44 am »
Rozpiska bezpieczników jest w przyklejonym temacie na forum.
W internecie też do znalezienia bez problemu.
Znajduje się również pewnie w schematach instalacji elektrycznej.
X-Type 3.0, Rover 416Si