No to może ja wszystkich zaskoczę.
W mojej wersji 3.0 v6 AWD zamontowałem po tym jak gazownik mnie usilnie przekonywał polskiego producenta - KME.
Wszystkie te włoskie (BRC) czy inne według niego stanęły z rozwijaniem tego typu sprzętu.
Po zamontowaniu KME powiem według swojego odczucia i użytkowaniu już od 6 miesięcy - działa WYŚMIENICIE!
Ostatnio (22/06/19) testowałem jego "drapieżność" na autostradzie niemieckiej - bez problemu z 130 km/h nadal ma zrywa i przyśpiesza bardzo szybko.
Udało mi się go rozpędzić do 230 km/h - zwężenie mnie powstrzymało zamknąć licznik

a czułem pod nogą, że jeszcze ma siły i ochotę.

W moim jaguarze zamontowali mi:
- Reduktor KME Gold
- Komputer sterujący KME Nevo
- Elektrozawór gazu OMB B2 (z filtrem)
- Wielozawór ELPIGAZ AT02A
- Przewody gazowe Dxx Gagumit D12 mm + LPGTECH TH-6F
- Czujnik ciśnienia gazu KME CC
- Wtryskiwacz gazu LPGtech YETI
I moje spalanie w trasie przy stałej prędkości 130 km/h (tempomat włączony) osiągnąłem na poziomie: 8.6L/100km w mieście wiecznie zakorkowanym 11-12L/100km