Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Silnik nie chce zapalić na nowych wtryskach
Kakashi:
Cześć, szukam magika od elektryki w Jagu X-Type 2.0D 2004. Po wymianie wtryskiwaczy silnik w ogóle ,,nie łapie" - pochodzi chwilę na plaku i koniec tematu, na starych wtryskach chodzi. Pomógłby ktoś z pomorskiego?
bibor80:
A ich nie trzeba zakodować i przypisać do auta?
Skąd masz te wtryski?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
slawek:
Kodowanie nie jest konieczne, sterownik sobie poradzi. Wtryski trzeba odpowietrzyć. Jeżeli były regenerowane przy użyciu zamienników to mogą być problemy z uruchomieniem. Spotkałem się z zamiennikami zaworków przelewowych, które zacinały się i silnik nie odpalał.
Driv3rrrr:
Pytanie czy nowe nowe, nowe regenerowane czy nowe używane.
Jaka opcja by nie była przypisać aby odpalił nie trzeba. Ale po to producent coś takiego wymyślił żeby to zrobić więc na pewno nie zaszkodzi.
Teraz pytanie czy dokręcone są momentem czy na "aż strzeli w łokciu"
Kolejne czy pompa wtryskowa podaje ciśnienie
luko_j:
Skoro pali na starych to pompa żyje. A jak nie chce odpalić to jest zablokowany któryś. Delikatnie śrubę z góry wtrysku poluzuj i zakrec aż poleci ropa i dokręć, i tak z każdym. Przytrzymaj rozrusznikiem dłużej z klepaniem gazu. Jak dalej nic to wkręć wszystkie nowe wtryski i zobacz który ma okopconą końcówkę (ten działa i możesz go zostawić w aucie). Nieokopcone podmień na swoje stare. Inna jeszcze metoda to z a kladasz wszystkie stare i sprawdź czy odpali. Jak zagada to walniety lub zawieszony któryś nowy wtrysk. Zgaś silnik i po 1 szt zmieniaj wtryski. Wykrec jeden stary i w jego miejsce wkręć nowy i odpal auto. Jak chodzi to odkręcasz drugi stary i wkrecasz nowy i odpalasz auto. Tak najprościej sprawdzić który jest zepsuty. 501z lubią się zawieszać i czasem trzeba je rozkręcić i skręcić jeszcze raz na mokro w ropie. Kodować można ale i tak ECU się sam dostosuje. Wtryski dokrecamy do głowicy 47Nm a skręcamy 55 - 60Nm.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej