Na N bedzie kolo 90, czasem spokojnie wyzej. Ja bym sie jednak przyjzal temu paskowki, na twoim zdjeciu jest lekko ponad 12 na wskazniku na postoju, a powinno pokazywac 14V spokojnie, czasem moze ciut nizej ale generalnie powinno byc te 14V+ przez wiekszosc czasu. Zaznacz bialym mazakiem kolo od zewnatrz do srodka i pojezdzij troche, zobacz czy po paru odpaleniach znak sie zgadza i czy sie guma nie rozwarstwila.
Mozesz jeszcze dla spokoju podac rezystancje na czujniku temperatury plynu chlodniczego(tego w obudowie termostatu) z ktorego korzysta ECU, jest gdzies tabelka z tlumaczeniem R na C.
No i przydalby sie ten zawór HVAC, z nim klima powinna duzo lzej pracowac.
I tak stalem w Niemczech na autostradzie w korku dwie godziny z klima przy 30C, bez wiatraków na chlodnicy ale z malym elektrycznym wiatrakiem klimy(czunik padl w bloku chlodnicy), a i tak ani pzez chwile nie wyszedl ponad N.