Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Xj40 1990 automat 4.0 imobilajzer

<< < (2/6) > >>

Demo:
Jaguar XJ6 dobrze prawi bo mam akurat w swoim immobiliser, wkladasz go piknie raz i mozesz go odpalac a jak go nie odpalisz w tym czasie przez okolo 10 sekund to znow 2 razy piknie ze tak jakby sie "rozlacza" i po tym znow musisz go wlozyc zeby moc go odpalic bo bez tego mozesz krecic ile chcesz i nie zapali.

Maniek1983:
Zdemontowalem ten plastik co jest pod klawiaturka w liczniku i nic takiego nie widze

wtom:
nie wiem czy jest to fabryczne, wygląda na dokładkę rzemieślniczą firmowaną przez jaguara.
ja mam to wyprute i spokój.

Maniek1983:
Ja tego nie widze odkrecilem ta klapke od klawiaturki i nic a pompa dalej nie idzie po zaplinie mialem nadzieje ze to to bedzie

wtom:
immo nie jest w klawiaturze. był montowany w pokrywie tapicerskiej pod kierownicą po prawej w bliskiej okolicy kluczyka.jedyna blokada pracy pompy paliwa to niesprawny czujnik położenia wału. jak komp nie widzi obrotów to nie puści pompy. sprawdź jeszcze czy nie masz wybity wyłacznik zderzeniowy

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej