Czołem,
oto lista napraw - mnie więcej chronologicznie
- wycieki oleju spod pokryw klawiatur
- moduł ABS
- renowacja zacisków przód
- wymiana czujnika spalania stukowego
- wymiana podsufitki + wygłuszenie dachu
- wymiana kompresora klimy
- wymiana czujnika ciśnienia klimy
- amory tylne
- naprawa wstecznego biegu - zniknął po prostu
- wymiana termostatu z obudową na metalową
- wymiana osuszacza klimy
- wymiana czujnika abs
- wygłuszenie podłogi i drzwi
- kilka razy cewka
- wymiana pękniętych przewodów gumowych idących z termostatu po górze silnika do nagrzewnicy
- wymiana przepływki - nie jestem przekonany czy zasadna
- wymiana czujnika położenia wału
- wymiana rozlanego lusterka wewnętrznego
- próba odetkania/odkamienienia nagrzewnicy
- szczotki pompki wspomagania obiegu ogrzewania
+ jakieś drobiazgi w zawieszeniu : tulejki, łączniki, końcówki, sworznie, tarcze, klocki - ale nie cały kompleksowy remont zawiechy , pewnie byłoby lepiej wszystko zrobić na raz ale tak się nie stało.
Do tego beznadziejna walka z rudą + konserwacja podwozia w Krown.
Więcej grzechów nie pamiętam
Co do modułu ABS - tutaj gość pokazuej moduł rozebrany, więc zapewne da się to poprawić w cywilizowany sposób.
https://www.youtube.com/watch?v=-rUH-ODkJjsPozdrawiam
Piotr