Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Zaczął kopcic na czarno po wymianie filtra paliwa.
dzikus2232:
Witam. Otóż mam problem. Kot 2.0d 2004.
Wcześniej trochę wariowal z obrotami i przy gwaltownym dodaniu gazu trochę przykopcil. Dowiedziałem się że to mogą być wtryski ale na poczatek powinienem kupić i wymienić filtr paliwa ale jeszcze przed wlać jakiegoś środka do baku który usuwa te zanieczyszczenia.no i tak zrobiłem. Zalalem do pełna, dolalem tego środka i było dużo lepiej,nie tracił tak mocy. Poradziłem jeden dzień jak mi radzil w sklepie i wymieniłem filtr.
I się zaczęło. Leci czarny dym cały czas, pali jak smok i traci moc strasznie. Na autostradzie to czarno za mną. Czemu tak się dzieje ? Robił mi to znajomy mechanik który był x lat temu, może wlal zle paliwa do filtra ? Robi się to jakoś specjalnie ?
dzikus2232:
Chciałem jeszcze dodać że najprawdopodobniej zapowietrzony został układ paliwowy bo był odpalany w zły sposób od razu po podłączeniu z tego co wyczytałem w internecie. Tylko jak to teraz odpowietrzyc
luko_j:
Skoro odpalił to nie jest zapowietrzony. Sprawdź rurę od intercoolera, bo tak się zachowuje auto z dziurą w rurze. Może gdzieś ją zawadził przypadkowo (lub celowo, już takiego jednego przerabiałem). Mogą też lać końcówki wtrysków ale to już musisz na maszynę je dać. Mi na chińskich końcówkach wtryskow też kopci ale moc miał wsciekłą a palił między 4 a 6 l/100km. Na ori delphi chodzi idealnie.
gonzo7:
Wymieniałem w 2.0 D filtr wielokrotnie u siebie. Nie ma tam filozofii. Odłączasz 3 rurki, Nowy filtr.
Trochę nalewasz do filtra ON, przekręcasz stacyjkę z 2 razy by napompował paliwa i odpalasz, przykrztusi się na chwilkę i po temacie.
Na bank nie mam mowy o zapowietrzeniu.
Tak jak pisze kolega, albo problem z lewym powietrzem albo niestety wtryski.
Jak mu dasz ostro gazu nie masz "migającej sprężynki"? Warto by było podłączyć go do kompa czy nie odłożyły się jakieś błędy.
ziutek567:
a może turbo ci sie zwyczajnie ścieło?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej