Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Kontrolka akumulatora
rmazurek:
Biorac pod uwage ze aku ma 10 lat poprostu go zmien - i tak dlugo wytrzymal...
bibor80:
Z tym nie ma problemu. Ale nie chciałbym wymieniać aku na nowe, a okaże się, że problem zostanie.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
bibor80:
Podłączyłem drugi akumulator do auta na próbę i dalej to samo.
Swój podłączyłem pod prostownik i podładowałem przez noc.
Niestety dalej bez zmian.
Zmierzyłem ponownie ładowanie i pokazuje w okolicach 13.8V, więc trochę mało :(
Jutro wyjeżdżam na 2 tygodnie. Po powrocie mam zamiar podłączyć auto pod kompa, choć podrjrzewam, że przyjdzie wyciągać alternator.
W związku z tym mam następujące pytanie.
Czy jest możliwość wyciągnięcia alternatora bez do zbierania połowy silnika i czy regulator napięcia znajduje się właśnie przy alternatorze?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
rmazurek:
Niestety miałem podobny problem z moim tyle ze u mnie ładowania nie było wcale. Jeśli masz 3.0d to będziesz musiał zdając dolna osłonę silnika I rurę od prawej turbiny zwby mieć łatwy dostęp z narzędziami a od góry odpiąć zbiornik wyrównawczy i wyciągnąć wentylator chłodnicy z jego obudowa- kilka godzin roboty ale jest do ogarnięcia. Jak masz możliwość to sprawdź jeszcze bms- gdzieś kiedyś wyczytałem ze lubi szwankowac
bibor80:
Ja mam silnik 2.7, ale z tego co widzę to i tak będzie trochę kręcenia.
A jak sprawdzić ten BMS?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej