Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Kontrolka akumulatora

<< < (3/3)

bibor80:
Witam ponownie. Byłem dziś na warsztacie i podłączyłem komputer pod OBD.
Pokazało błąd B11DB - baterry monitoring module.
Z tego co wyczytałem znajduje się on na minusowej klemie.
Ponoć przy jeździe na krótkich odcinkach może wyskoczyć błąd akumulatora.
Ładowanie jest na poziomie 14,2v.
I jeszcze jedno. Czy przy wymianie akumulatora, trzeba go zakodować, czy tylko wymiana metodą plug&play?

Niby system sam może skalibrować nowe aku.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

rmazurek:
W XF wymienilem P&P i nie bylo problemu, choc niektorzy pisza, ze trzeba zrobic adaptacje aku.

 Zawsze mozesz podlaczyc prostownik pod miejsce na wpiecie klem pod maska i ostroznie wymienic aku.

bibor80:
Akumulator juz podmieniałem normalnie, ale dalej to samo. Z tego co czytałem na zagranicznych forach, to można aku skalibrować w serwisie, ale też auto może zrobić samokalobracje.
Dziś dzwonię do elektryka, żeby podłączył auto i posprawdzał wszystkie parametry.
Pokazuje mi błąd tego modulu BMS, ale pytanie czy on jest trafny czy coś innego.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

bibor80:
Witam ponownie.
Zamówiłem kleme minusową z czujnikiem BMS. Błąd nadal nie zniknął. Mimo wszystko problem został rozwiązany.
Suma sumarum okazało się, że problemem  była kamera cofania, która ostatnio się popsuła i przestała działać.


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej