Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
XJ vs XJR
msiwow:
Panowie, a jak jest z v6? Jest sens kupować taki samochód? Czy są zauważalne różnice w kosztach utrzymania względem V8? Bo aktualne ceny V6 w ogłoszeniach to mniej więcej - 10 tys do V8. Od 3 lat odkąd rozstałem się z x300 cały czas brakuje mi Jaguara i wpadłem ostatnio na pomysł takiego x350, bardziej podobają mi się starsze egzemplarze ale aluminium i 6-o biegowa skrzynia też mi się podobają...a za ładne x300 ludzie krzyczą sobie ostatnio tyle co kosztuje x350. Osiagi to kwestia drugorzędna bo tu ma znaczenie z czego się przesiadam a miałem x300 3.2 a teraz jeżdżę xedosem 9 2.5 więc x350 z V6 dla mnie nie byłoby wolne.
Boodzio2:
350 z powodu zastosowania aluminium nie jest taka ciężka . S typa waży więcej. Jeśli nie oczekujesz pierwszego miejsca na światłach spokojnie 240 km z V6 wystarczy. Jednak koszty paliwa będą podobne do V8 bez kompresora. Miałem Czarnego Księcia i tam miasto potrafił nawet 25 spalić jak korzystało się z pedału przyspieszenia. Trzeba jednak uważać na utlenianie karoserii szczególnie doły drzwi tylne podszycie .
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
nowyzielony:
Nic ciekawego od siebie nie dodam, ale warto popatrzeć na to cudo:
https://www.exoticmotorcars.com/2009-jaguar-xj-super-v8-portfolio-c-89.htm
a1410:
tutaj podobne cudeńko w ruchu:
https://www.youtube.com/watch?v=sC8mwdB61hg
Nawigacja
Idź do wersji pełnej