Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
»
Geometria
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Geometria (Przeczytany 2800 razy)
wanan
Aspirant
Wiadomości: 9
Kocham to forum
Geometria
«
dnia:
Kwiecień 09, 2019, 21:42:30 pm »
Czy ma ktos fabryczne parametry geometri zawieszenia do XJS-a ??
Zapisane
jarek-jerryjag
Forumowicz Executive
Wiadomości: 285
Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: Geometria
«
Odpowiedź #1 dnia:
Kwiecień 13, 2019, 03:07:26 am »
https://www.terrysjag.com/XJS%2092-96%20Service%20General.pdf
strona 43 z 147
pamiętaj ze potrzebujesz narzędzia do obniżenia auta gdy robisz ustawienie .
Zapisane
I love and hate Jaguars
eclips
Starszy Forumowicz
Wiadomości: 53
Odp: Geometria
«
Odpowiedź #2 dnia:
Kwiecień 13, 2019, 09:56:38 am »
Też mnie czeka geometria , narzędzie do obniżania to co masz na myśli ? (trzeba dać obciążenie ?)
Zapisane
jarek-jerryjag
Forumowicz Executive
Wiadomości: 285
Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: Geometria
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwiecień 13, 2019, 17:39:16 pm »
to pokazują na wczesnym modelu ale tez te narzedzia były stosowane w XJS do 1996.
http://automotiverepairguides.blogspot.com/2013/07/1974-jaguar-wheel-alignment-guide.html
Zapisane
I love and hate Jaguars
eclips
Starszy Forumowicz
Wiadomości: 53
Odp: Geometria
«
Odpowiedź #4 dnia:
Kwiecień 14, 2019, 12:58:13 pm »
Tylko skąd takie narzędzia wziąć.
Nie mając tych narzędzi i robiąc geometrię "normalnie" to jest sens ustawiać czy zostawić w spokoju w sumie nigdzie na e ciąga auta,opony zbiera równo,auto bezwypadkowe serwisowane w jaguarze w USA
Zapisane
jarek-jerryjag
Forumowicz Executive
Wiadomości: 285
Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: Geometria
«
Odpowiedź #5 dnia:
Kwiecień 17, 2019, 09:39:14 am »
przy zbieżności jaguar użył tych narzędzi i podał informacje dane jak powinno być zrobione z tymi narzędziami . Problem ze starsze XJS z tyłu siedzą i to narzędzie z tyłu jest prawie zawsze luźne . Przód jest trochę inaczej lepiej miec to narzędzie . Na rysunku sa wymiary tak ze dość łatwo to zrobic z grubej rurki .
Jeśli twoje auto nie ściąga opony nie są wytarte na bokach to zbieżność jest tobie nie potrzebna .
Piszę o ściąganiu . ważne jest tez jak droga jest pozioma , czasami ciężko znaleźć równy odcinek na szosie. Jednak jak auto ściąga to moze być parę problemow nie tylko zbieżność . Przede wszystkim opony . Powietrze w oponach. itp. Pierwsza sprawa jak auto ściąga to warto tymczasowo zmienić koła z lewej na prawa i sprawdzić czy nie ściąga w drugą stronę . Oczywiście ze nie jest to zalecane przez fabryki ale aby szybko stwierdzić czy problem jest z oponami czy zbieżność. warto taka próbę przeprowadzić . Jaguar nigdy nie zalecał zmiany opon z przednich na tylne i odwrotnie . ja zmieniam .
Zapisane
I love and hate Jaguars
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
»
Geometria