Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Skrzynia automatyczna - problem ze zmianą biegów.

<< < (2/6) > >>

sztandi7:
Tu nie ma bagnetu. Trochę po prawej od śruby spustowej oleju jest śruba rewizyjna. Odkręcasz ją i lejesz tyle oleju aż zacznie się przez nią wylewać. Szczegółowy opis procedury ze zdjęciami jest na forum. Nie jest to trudne, rzekłbym nawet że bardzo proste. I pamiętaj, żeby nie pomylić śrub bo jest z tyłu jeszcze jedna, której odkręcenie skutkuje straceniem wstecznego.

pzte90:
Tutaj ma sie przelac ?

sztandi7:
Korek rewizyjny jest od dołu pod samochodem.  Z tego co pamiętam spustowy jest na klucz 17 a rewizyjny po prawo na 14.

Poniżej link do tematu o którym mówiłem.
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=15046.0

pzte90:
Sztandi, poradziłeś sb z tematem ?
Ja mam kolejny objaw sugerujący, że to konwerter. Drgania około 100 w górę i uślizg przy dynamicznej jeździe.
We wtorek jadę do skrzyniarza na diagnostykę i zobaczymy co wyjdzie.
Ciekawi mnie tylko co u Ciebie pomogło ?

sztandi7:
Nic nie robiłem. Mało jeżdżę ostatnio autem, bo mam drugie a póki co priorytetem jest dla mnie pełna regeneracja hamulców i felg.  Skrzynia potrafi pracować kilka dni bez problemu a potem nagle zaczyna się lekko uslizgiwać przy zmianie biegów. Dodatkowo wyczuwam bardzo lekkie drgania na P, których np. nie ma na N. 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej