Autor Wątek: Warsztat Zielona Góra i okolice  (Przeczytany 3364 razy)

Offline Jagsaw

  • Aspirant
  • Wiadomości: 8
  • Daimler Double Six
Warsztat Zielona Góra i okolice
« dnia: Marzec 11, 2019, 20:10:04 pm »
Witam,

czy ktoś ma doświadczenie z warsztatami w Zielonej Górze i okolicach. Chciałbym zrobić serwis po zakupie i mieć miejsce na stałe.
Z góry dziękuję za pomoc.

Offline Jagsaw

  • Aspirant
  • Wiadomości: 8
  • Daimler Double Six
Odp: Warsztat Zielona Góra i okolice
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2019, 18:56:34 pm »
Nie ma nikogo na forum z tych rejonów?
Dajcie znać chociaż czy z wymianą płynów, świec itp poradzi sobie zwykły serwis czy w Jaguarach jest coś specjalnego i mogą być problemy?
Mam na myśli Daimlera z 1988 roku

 :-help

Offline Gonzalles

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 247
Odp: Warsztat Zielona Góra i okolice
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2019, 23:17:58 pm »
Na szczęście nie musiałem korzystać z pomocy warsztatu, na razie daję radę dzięki informacjom z forum jcpf-animated, co zaprzecza ,że są to auta awaryjne, chociaż to zależy od egzemplarza.
Nie podam Tobie konkretnego warsztatu, ale jeżeli nie uzyskasz odpowiedzi, oddaj auto do najbardziej polecanego w Zielonce.Każdy solidny i w miarę ogarnięty warsztat poradzi sobie z wstępnym zadbaniem, chyba, że masz na myśli konkretne bolączki auta.
Silnik, zawieszenie, ogólnie auto pod względem mechanicznym ma w miarę prostą konstrukcję, więc ogarnięty mechanik sobie poradzi, najlepiej starszy mechanik z doświadczeniem/niekoniecznie z długą brodą:)/.


... bo kot lubi pieszczoty, cokolwiek to znaczy...   Bez przesady, nie mam zamiaru go pie¶ciæ w ka¿dej wolnej chwili! Ma konkurencjê.

Offline dziadzol

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 196
Odp: Warsztat Zielona Góra i okolice
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2019, 21:38:13 pm »
Rzędowa szóstka to rzeczywiście prosty silnik, ale V12 wcale nie jest proste. Sam system podciśnień przyprawia większość mechaników o zawroty głowy a że dostęp do wszystkiego jest znacznie gorszy niż w R6, to czasami coś trzeba odkręcić, albo zdemontować. I mogą się zrobić schody. Np. do wymiany wszystkich świec trzeba odkręcić kompresor klimy. Jak ktoś tego nie wie, to będzie walczył, aż pokruszy i pokrzywi świecie, zamiast je wyjąć. I takich kwiatków jest więcej nawet przy prostych serwisowych czynnościach. Nie twierdzę, że to wszystko jest czarna magia, ale lepiej, jakby się za to brał ktoś z elementarną orientacją w temacie. Metodą prób i błędów można się oczywiście bawić, ale może to być zabawa kosztem kieszeni i nerwów właściciela. Polecałbym jednak na pierwszy serwis pojechać do kogoś, kto się zna a nie do "najlepszego w okolicy", bo się można potem łatwo zniechęcić do Jaguarów.

Offline Jagsaw

  • Aspirant
  • Wiadomości: 8
  • Daimler Double Six
Odp: Warsztat Zielona Góra i okolice
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 21, 2019, 11:05:56 am »
Dziękuję za wskazania. Nie ma żadnych konkretnych problemów, chodzi właśnie o podstawy, olej, świece itd. Jednak obawiam się, że pierwszy lepszy może nie dać rady. Muszę podzwonić popytać. Jak coś ustalę i będzie dobrze to dam znać. Może się komuś przyda.

Offline Gonzalles

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 247
Odp: Warsztat Zielona Góra i okolice
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2019, 21:43:34 pm »
Racja, przy v12-tce nie jest tak prosto, nie zwróciłem uwagi na stopkę :-gwizd.Myślałem o rzędówce.
Popieram Kolegów w temacie, mechanik musi mieć doświadczenie z tym silnikiem.
... bo kot lubi pieszczoty, cokolwiek to znaczy...   Bez przesady, nie mam zamiaru go pie¶ciæ w ka¿dej wolnej chwili! Ma konkurencjê.