Hej
zacznijmy od tego, ze nikogo nie strasze,
to, co kto zrobi, to jego prywatna sprawa w koncu,
byla to dobra rada,
juz widzialem kilkukrotnie kwas z akumulatora w bagazniku,
jesli jest tzw inteligentna klema to zawsze powinno sie resetowac wymiane akumulatora,
identycznie jest w innych markach, np bmw, audi, wlacznie z wpisywaniem rodzaju akumulatora i pojemnosci (bmw),
zreszta w jaguarze tez jest zapisana pojemnosc, zeby bylo smieszniej,
a krokodylki z innego zrodla sluza wylacznie nie skasowaniu sie zegarka, elektrycznych szyb, itp
sdd bez problemu, w koncu to serwisowka,
inne testery nie wiem, nie uzywam
jesli sa dostepne "resety" typu wymien przeplywomierz, przepustnice, dpf, egr, zawor turbo, co kolwiek ...
to powinno sie to wykonac po wymianie danego podzespolu,
starajmy sie cos robic najlepiej, jak umiemy i do konca - takie jest moje podejscie
Pzdr