Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)
XJ 2.7 2006
a1410:
--- Cytat: camaro w Styczeń 03, 2019, 16:07:33 pm ---Tak dokladnie to auto to niewypal i dlatego jest ich tak malo bo wiekszosc jest juz rozebrane na czesci lub na zlomie . i niemowa tu o samym silniku
--- Koniec cytatu ---
A o czym jeszcze myśli Szanowny Kolega? Bo moim zdaniem, a mam spore doświadczenie z różnymi markami, głownie niemieckimi, to x350 jest zupełnie dobrym i praktycznie bezawaryjnym autem pod warunkiem, że jest bezwypadkowy i w miarę serwisowany. Jedyne słaby punkt X350 to jest właśnie silnik 2,7 i tylko ten...
maron:
ten silnik jak jest serwisowany i nie zajeżdżany też jest w porządku. Problem w tym że większość (może wszyscy)użytkowników nowych egzemplarzy nie stosuje ani pierwszego ani drugiego warunku. :-W Podoba mi się wypowiedż kolegi a1410 ,pasująca do do tego nicka,jestem ZA!
camaro:
--- Cytat: a1410 w Styczeń 09, 2019, 16:27:19 pm ---
--- Cytat: camaro w Styczeń 03, 2019, 16:07:33 pm ---Tak dokladnie to auto to niewypal i dlatego jest ich tak malo bo wiekszosc jest juz rozebrane na czesci lub na zlomie . i niemowa tu o samym silniku
--- Koniec cytatu ---
A o czym jeszcze myśli Szanowny Kolega? Bo moim zdaniem, a mam spore doświadczenie z różnymi markami, głownie niemieckimi, to x350 jest zupełnie dobrym i praktycznie bezawaryjnym autem pod warunkiem, że jest bezwypadkowy i w miarę serwisowany. Jedyne słaby punkt X350 to jest właśnie silnik 2,7 i tylko ten...
--- Koniec cytatu ---
Dokladnie tak jal napisalem z pelna odpowiedzialnoscia. Marka Jaguar konczy sie na roku 2001. Ale moze od poczatku zaczne zeby troche to naswietlic. Mieszkam 3 kilometry od glownej fabryki jaguara gdzie wielu znajomych tam pracuje . Ja.mam wielkie.doswiadczenie i marke wyrobiona na calym swiecie przewaznie modele Lamborghini Mc laren GtR itp sam posiadalem okolo 14 jaguarow w tym dwa do teraz miedzyinnymi model x350 2.7 a mialem takich dwa a i yen co posiadam za tydzien trafi na zlom rocznik 2007 serwisowany bo nie oplaca sie go juz naprawiac . majac 2 takie modele wystepuja dokladnie takie.same usterki czyli w wiekszosci tego modelu. Wiadomo niewielu wlascicieli przyzna sie ze jego auto ciagle sie psuje bo to przeciez jaguar. Kolega pyta sie co innego moze sie psuc jal to przeciez takie bezawaryjnw auto a wiec troszke naswietle moze tylko te wieksze wady bo reazte mozna znalesc w liscie ktora tu wstawilem na forum z bledami jakimi przyznaje sie forma Jaguar i powiem odrazu ze jest bardzo dluga
Pierwszym bledem to jest noedopracowana nieszczelna buda aluminiowa i jej podzespoly. Wieczna woda w bagazniku i progach. Bledne oprogramowanie ktore szaleje przy kazdym utracie mocy spadku ladowania slabej lub zuzytej bateri i wilgoci ktora i tak znajduje sie bagazniku a co powoduje wielkie apustoszenie . bledy aku maja wplyw chocby na uszkodzenie przedniego zawieszenia bo je po bledzie pompuje na maxa przecierajac przy tym poduszki co juz pare osob tu z forum sie o tym przekonalo . blednw oprogramowanoe do dpf i za wysola temperatura . co tez powoduje wypalanie innych podzeapolow w tym 2 gumpwych laczniko dpf z czujnikiem cisnienia co powoduje ze auto caly czas przechpdzi w stan awaryjny a przy tym wywala inne bledy od przeplywek sond itp i serwis wymienia na koszt klijeta. Wada sa wszystkie punkty masowe bo sa aluminiowe i sie utleniaja powodem czego jest potem brak swiatel slabe ladowanie nierowna praca silnika tych punktow jest 23 . wypalajacy sie przewod plusowy na laczeniach a jest ich 3 co prowadzi do uszkodzlenia rozrusznika akumulatora itd. Wielki wplyw ma roznica temperatur zamarzajace zawieszenie hamulce itp a i to swietne webasto ktore podhrzewakac wylania wielkie chmury dymu z pod przedniego zderzaka . a i czestotliwosc kasowania bledow bp jedynie dobrym serwisowym kompem sie to zrpbi za co slono kasuja. Ta lista jest dluga jak ilosc.osob oddajacych sprawy do sadu tylko o tym za bardzo sie nie muwi .a i mysle ze wiele dopowiedza inno uzytkownicy . i tak na koniec majac doczynienia z autami 30 lat i jezdzac juz prawoe wszystkim co jest dostepne na drogach stwierdzam ze jaguar x350 2.7 nalezy do bardzo awaryjnych samochodow, a kazdemu uzytkownikowi zycze jedynie jal najmniej awari i wizyt w serwisie bo auto ma dawac przyjwmnosc a bie wieczne zmarwtwienie tym bardziej ze do tanich aut nie nalezy
marti:
Xj w stosunku do tak niemieckich kolegów jest wykonany z marnych materiałów i czy jest bezwypadkowy czy nie, nie ma tu Szanowni Koledzy nic do rzeczy, żeby to auto było w dobrym stanie przez cały czas, to trzeba się z nim obchodzić jak z panienką, już nie wspomnę o serwisie w którym musi być dwa razy częściej niż jego niemiecka konkurencja, przykre, ale taka jest obiektywna prawda, nawet blacha jest tak cienka, że aż strach się o niego opierać, i myśle że to jest główny powód, dlaczego Jaguara sprzedali, powstały już nawet kawały na ten temat typu " masz Jaguara, to na pewno masz drugie auto zastępcze "
camaro:
Mati swiete a zarazem prawdziwe to co napisales. Bo buda z aluminium utlenia sie jak wlosy blondynki. Jakosc materjalow naprawde slaba a olej czy chcesz czy niechcesz to i tak wymieniasz srednio 2-3 razy do roku bo dpf tak wariuje. A chyba zaden z angoli nie pomyslal tez o tym ze te auta moga jezdzic w minusowych temperaturach .
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej