Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Problemy z odpaleniem-iskra,paliwo jest, rozrusznik kręci,nie odpala *3.2 94'

<< < (2/3) > >>

Jaguar XJ6:
Moduł zapłonowy wygląda tak:




Jest on przykręcony do aluminiowej blaszki która jest jego odpromiennikiem ciepła ( pomiędzy modułem a blaszką jest biała silikonowa pasta termoprzewodząca ) . Moduł znajdziesz w okolicach cewki . I tak jak kolega katara83 pisze , posprawdzaj jeszcze wszystkie wtyczki w koło dolotu i szczególnie tam gdzie działaliście przy wymianie poduszek .

¦wierzak:
Odnośnie iskry sprawdź napięcie na akumulatorze do ilu spada. W module masz mapę zapłonu a zapłon klasyczny 😉

jarek-jerryjag:
wymień palec rozdzielacza.

Gutek:
U mnie był podobny problem, nie mogłem odpalić, choć iskra była ,paliwo też. Okazało się że przy wymianie filtra oleju mechanik odłamał kabelek od czujnika ciśnienia oleju, narobiłem zamieszania na forum, a tu tylko trzeba było wsuwkę wymienić. Wymiana poduszki pod silnikiem mogła spowodować to samo co u mnie. Sprawdź czujnik i ten kabelek ;) w 3,2 jest tak samo jak u mnie w 4.0 przy filtrze oleju.

SebastianS:
Generalnie powiem tak....po wymianie cewki, modułu, czujnika wału menda dalej nie odpala! Iskra jest i konia by zabiła, paliwo jest aż po dłuższym kręceniu świece zalewa, rozrusznik kręci, wskazówka obr. podnosi się lekko. Po nieudanych próbach odpalenia i odkręceniu świecy unosi się dym z cylindróew, np. 1 i 4 czyli coś tam wybucha,,,ale zapalić nie chce. Powoli chce zmienić strategie i :

a) zdobyć (może ktoś z was ma to proszę podesłać) schemat ustawienia rozrządu...wszystkiego się już spodziewam, może się SAM przestawił

b) zlawetować do kogoś godnego polecenia co się zna na czarnej magii, zabobonach i rzucaniu uroków

c) zatankować za 50zł karnister benzyny polać delikatnie po całej karoserii i odrobinę do środka i podpalić...może chociaż do podniesienia temperatury powietrza w okolicy się menda przyda.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej