Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jaguar XF Co mam kupić???? Model????
rmazurek:
Tak naprawdę dziej nie jest taki zły - napewno pracuje ładniej niż klekoty vw group czy inne 2 litrówki
nordyk:
Napiszę tak, kupiłem 3.0 d S w kombi bo jeździmy dużo, w roku 30tkm. Kupiłbym go jeszcze raz. Co do awaryjności to jak się dba tak się ma. U mnie motor co 8 tkm ma świerzy olej.... I filtry. Przy diesla trzeba pamiętać po zatankowaniu trzeba go przegonić po autostradzie z włączoną klimą, ogrzewaniem szyby - żeby silnik był obciążony
zbychuro:
A w moim 3.0 D 241 KM 2012r w ciagu 4 lat:pękniety kolektor ssacy najpierw prawy ,po pół roku lewy,peknięty tłok szóstego cylindra,wytarte panewki /górne korbowodowe/,pęknięty waż płynu chłodzacego,pęknieta membrana siłownika rozdziału powietrza.Koszt napraw ca 21 tys.
Bardzo dbany,olej co 10 tys. km.Chodzi idealnie,osiagi super,lubię go.
Z racji wieku zmienie na 3.0 s/c.
Luckyy:
Tylko obecnie 3.0 s/c jest dostępny chyba tylko w USA.
EUropa ma tylko 2.0 turbo benzyna do max 300KM, diesel 2.0 i 3.0 (300KM).
Jordan:
--- Cytat: Luckyy w Grudzień 29, 2018, 20:40:57 pm ---
Czyli jedyna wada diesla to dźwięk?
To spoko, nadal uważam, że 3.0D 275KM (300KM) to najlepszy wybór w przypadku XFa :)
--- Koniec cytatu ---
Pelna zgoda, mam rocznik 2010, 130tys przebiegu, tylko koszty eksploatacyjne. Auto bez zarzutu, a na trasie rewelacja. :-za
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej