Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ X300, X305, X308 (1994-2003)
»
problem po swapie
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Autor
Wątek: problem po swapie (Przeczytany 3045 razy)
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
problem po swapie
«
dnia:
Grudzień 10, 2018, 23:59:31 pm »
witam po zmianie silnika z 3,2 na 4,0 silnik nie wkręcą sie. słupek 4,0 osprzęt 3,2 . z 4,0 został tylko czujnik halla oraz czujniki temperatury wody. silnik na wolnych pracuje normalnie. po odpaleniu 1raz się wkręci do około 3500 a później max do 2000.co słychać na filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=rjqTaAx7TmA
Zapisane
ziutek567
Forumowicz Executive
Wiadomości: 495
x-type 3.0 automat
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 11, 2018, 02:05:59 am »
rozumiem że to nie jest żadna wersja z kompresorem tego 4.0? Bo jeśli nie jest i wszystko jest dobrze podłączone, całość pasuje plug and play to obstawiał bym winnym zły skład na sondzie lambda przez co ogranicza ci obroty. Rada podmień sondę na wersje od 4.0 ale to może mało zmienić bo pewnie winnym jest komp. Druga sprawa jeśli podaje mu błędne obroty względem tego co jest naprawdę to sie gubi i nie pozwala wkręcić wyżej
Zapisane
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 11, 2018, 06:54:09 am »
Podobno to wszystko ogarnia osprzęt z 3,2 .sugerowałem się tym przed tym nim zacząłem prace. Zresztą zapewniali mnie o tym ludzie z tego środowiska
Zapisane
ziutek567
Forumowicz Executive
Wiadomości: 495
x-type 3.0 automat
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 11, 2018, 08:08:48 am »
osobiście nie ogarniam takich rzeczy, to najszybsze co mi do głowy przyszło. Nie zmienia to faktu że jakimś oscyloskopem sprawdził bym przebieg sondy i synchronizacje czujnika względem cewek
Zapisane
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 11, 2018, 12:04:03 pm »
Szkoda ze wszyscy ci którzy twierdzili ze robili taki swap nie napiszą co o tym sądzą
Zapisane
ziutek567
Forumowicz Executive
Wiadomości: 495
x-type 3.0 automat
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 11, 2018, 15:27:01 pm »
A może jakieś podciśnienie jest inaczej podłączone, lub sonda wychwytuje że lewe powietrze łapie i go przy 2000 odcina. Bo rozumiem że to x300 czyli V6 do około 1997 roku i nie ma żadnych kosmicznych technologii
Zapisane
piorek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 277
Kocham to forum
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 11, 2018, 15:35:36 pm »
Jeśli mogę doradzić, rozpoczął bym od spisania co pozostało z 3.2 i sprawdzenia w katalogu czy w 4.0 jest dokładnie to samo.
Zapisane
truten23
Forumowicz Sovereign
Wiadomości: 704
XJ x300 sovereign
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 12, 2018, 21:39:03 pm »
Wygląda jakby Wtryski miały za małą wydajność.
Jaki miałeś kolor farbki na wtryskach w 3.2?
Na gazie próbowałeś go kręcić?
Zapisane
>per aspera ad astra<
Michal_C
JCP Art - Master
Forumowicz Daimler
Wiadomości: 1.357
Moja obecna
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #8 dnia:
Grudzień 13, 2018, 08:20:57 am »
Wcześniej działał dobrze? Czy od razu po swapie się buntuje?
Czy sprawdzałeś pompę paliwa?
Podpinałeś pod komputer?
Przyczyn może być sto, najpierw warto chociaż podstawową diagnostykę zrobić.
Ziutek, to jest R6, nie V6.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2018, 08:28:27 am wysłana przez Michal_C
»
Zapisane
IF IGNORANCE IS BLISS, WHY AREN'T THERE MORE HAPPY PEOPLE?
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #9 dnia:
Grudzień 13, 2018, 23:46:47 pm »
Problem zdiagnozwny i usunięty. Czujnik halla straszył na zagrzanym silniku
.mało w tym logiki no ale wymieniłem i już jest ok.pozdrawiam
Zapisane
Moonwalker_LW
Forumowicz Executive
Wiadomości: 137
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #10 dnia:
Grudzień 14, 2018, 11:39:20 am »
jak już pojeżdzisz tym 4.0 to daj znac, czy według Ciebie było warto zmienić z 3.2.
pozdrawiam, Łukasz
Zapisane
X300 3.2l 96r. Najlepszy, bo pierwszy
Daimler XJ 40, 91r.
ziutek567
Forumowicz Executive
Wiadomości: 495
x-type 3.0 automat
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #11 dnia:
Grudzień 14, 2018, 17:21:12 pm »
Faktycznie napisałem v6, sorki to z rozpędu
Zapisane
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #12 dnia:
Styczeń 01, 2019, 19:45:19 pm »
czy warto ?myślę ze tak . narazie próbuje jeszcze ogarnąć wysokie zużycie paliwa 16,5 i wolne obroty 1500obr/min . myślę ze sonda padła . moc ... auto jest bardzo zrywne wydaje mi sie ze chodzi lepiej niż seryjne 4,0 bo jechałem dawcą z którego pochodził silnik .
Zapisane
katar83
Forumowicz Daimler
Wiadomości: 1.030
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #13 dnia:
Styczeń 02, 2019, 14:51:58 pm »
Sondy sprawdzisz pod OBD, obroty to juz zle ustawiony czujnik polozenia przepustnicy.
Zapisane
zachradek
Forumowicz Executive
Wiadomości: 184
Odp: problem po swapie
«
Odpowiedź #14 dnia:
Styczeń 02, 2019, 17:38:41 pm »
Ale czujniki był z kolektorem i z przepustnca w komplecie z 3,2 i nie było to ruszane
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ X300, X305, X308 (1994-2003)
»
problem po swapie