Dziękuję za odpowiedź. Mam ogólnie straszne jaja z układem hamulcowym i już brakuje mi pomysłów. Powoli tracę cierpliwość. Sprawa wygląda w ten sposób, że na początku były problemy z blokowaniem się tylnych hamulców. Zostały zregenerowane zaciski ale nadal problem występował. Jak się okazało oprócz blokowania tyłu nie było go też można odpowietrzyć - za małe ciśnienie. Samochód został więc odpowietrzony metodą mechaniczą - ciśnienie wróciło. Problem blokowania jednak nadal nie zniknął. Wymieniłem pompę hamulcową - problem nadal występował. Wymieniłem przewody elastyczne - problem nadal występował. Doszliśmy po nitce do pompy ABS właśnie - okazało się, że na tył nie podawała praktycznie ciśnienia. Zamówiłem taką samą z nadzieją, że będzie ok. Wczoraj została podmieniona i dzieje się MAGIA - blokuje teraz wszystkie 4 koła!! Ciśnienie wali jak wściekłe, bez problemu metodą tradycyjną można odpowietrzyć układ ale po wciśnięciu hamulca wszystkie koła są zablokowane. Po odstaniu i dłuższym czasie hamulce odpuszczają. Szczerze nie mam już siły bo poszło na to w cholerę kasy. Jedyna rzecz, która chyba nie została wymieniona to serwo. Pytanie czy ono może powodować blokowanie kół? Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.