Witam kolegów, kolejny dzień i kolejny challenge
Mianowicie po nagrzaniu silnika zaczął mi dymić przepalony olej, no i okazała się sławetna uszczelka pod klapą sterowania powietrzem w dolocie.:
https://drive.google.com/file/d/1CqfsHSsa2XIKxt-nzsVyAS-En9qQEv0d/view?usp=sharing U mnie uszczelki są żółte, ale wszystkie zamienniki są czarne, dlatego chciałem się upewnić u was, czy patrzę na odpowiednią część, a mianowicie mam na myśli tą rzecz:
https://sklep.v12.com.pl/o-ring-zaworu-zmiennej-geometrii-kolektora-c2s40669.html Chciałbym wyeliminować ten gromadzący się olej w dolocie, ale nie wiem dokładnie skąd on tam się bierze, tzn. wiem, jest on odprowadzany do dolotu przez ten króciec przy zaworze, ale nie wiem, skąd ten olej pochodzi, myślałem, że odpowietrzanie skrzyni jest tylko jedno i idzie do przepustnicy, a to wygląda mi na odpowietrzenie jakiejś innej przestrzeni (głowice?).
No i jeszcze jedno pytanie, aby nie zaśmiecać forum nowym tematem: brakuje mi jednej tulei mocowania dolotu, czy ktoś może podesłać jakieś namiary gdzie taką nabyć? Rozumiem, że ona jest na klej? Nie jestem w stanie sobie przypomnieć, czy przy poprzednim demontażu wyszła razem z kolektorem, czy takiego już kupiłem kota bez tej tulejki:
https://drive.google.com/open?id=1k47hrSbBOuIfWSA-FzP_hAfmXU0WI3XTSwoją drogą, wiele osób poleca zdemontować podszybie aby nie zrzucać kolektora, może to i jest jakiś pomysł, z tym, że na 4 śruby mocujące poprzeczną belkę (nie liczę tych trzech na środku pod podszybiem) udało mi się zerwać 3 sztuki, więc chyba jednak łatwiej i bezpieczniej jest zdemontować dolot niż później walczyć z wykręcaniem urwanych gwintów
https://drive.google.com/file/d/1lsH4sraeyRuHCyOmFmjSIKuOJO2yJjN5/view?usp=sharing