Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 3.6 1989-Silnik kręci a nie odpala,nie podaje paliwa
Mi³oszStargard:
Mój Jaguar odżył !Okazało się że uszkodzona była pompa paliwa-zatarła się.Wymieniłem pompę i filtr paliwa pali od strzała.Teraz czas na oleje i resztę filtrów.
trabant66r:
Jakiej firmy pompę kupiłeś? Jak możesz to podaj jakiś numer tej części. Powodzenia w dalszych naprawach i przyjemnej jazdy życzę.
Mi³oszStargard:
Kupiłem pompę firmy Getz,wcześniej czytałem na forum że te tanie pompy nie są polecane ale kupiłem ją bo nie byłem pewien co do tego czy po jej wymianie auto odpali sama wymiana nie jest skomplikowana trzeba trochę się nakombinować.Oryginalnie była zamontowana pompa Boscha wygląda identycznie jak ta nowa-jest niebieska.Jedyna różnica jest w króćcu wyjściowym oryginalnie jest gwint do wkręcenia węża tu wystaje króciec plastikowy-obciąłem wąż i założyłem opaskę śrubową i wszystko jest okej nic nie cieknie.Wymieniłem również filtr paliwa założony został firmy Filtron.
Co do samej wymiany-robiona na podwórku auto podniosłem na lewarku z tyłu od strony kierowcy,zdjąłem koło i za piastą pod półosią zamontowana jest pompka wchodzi do niej wąż w osłonie termicznej(żałuję że też jej od razu nie zmieniłem),Dopływ paliwa odciąłem zaciskając wąż Z pompki wychodzi zakuwany wąż który idzie do filtra paliwa,znajduje się on pod spodem mniej więcej na wysokości tylnych drzwi nadkola.Wszystkie śruby spryskiwałem WD40 trzykrotnie przez dwa dni przez co nie było problemu z odkręceniem i to tyle.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej