Autor Wątek: Przelew mechaniczny  (Przeczytany 5959 razy)

Offline greenhunter911

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Kocham to forum
Odp: Przelew mechaniczny
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 27, 2018, 06:26:47 am »
Czy ten emulator pasuje do wszystkich instalacji gazowych? Ja mam Landi Renzo i to jest podobno tępy system... Co do przelewu niby dlaczego pompa ma chodzić z większym wysiłkiem Kolega wyżej podał odpowiednią średnice do poprawnej pracy tj. 1mm a przy zamkniętym zaworku ciśnienie listwy będzie nominalne bo auto będzie pracowało na benie.

Offline KoloRZ

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 69
Odp: Przelew mechaniczny
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 27, 2018, 13:28:48 pm »
Emulator nie musi pasować do instalacji LPG samochodu tylko do ECU silnika. W uproszczeniu od instalacji LPG emulator dostaje tylko sygnał że silnik zaczął pracować na LPG.
No właśnie aby wszystko działo w przelewie poprawnie musisz zastosować zaworek który będzie zamykał przelew w trakcie pracy na benzynie. O to chodziło mi w mojej być może zbyt długiej i skomplikowanej wypowiedzi.
Pozdrawiam

Offline ziutek567

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 495
  • x-type 3.0 automat
Odp: Przelew mechaniczny
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 27, 2018, 17:29:36 pm »
Ja ci powiem w skrócie to co chcą niektórzy przekazać. Zaworek od przelewu czyli elektrozawór do benzyny np. firmy Lovato zasilasz tak samo (i najszybciej z tego samego miejsca) jak elektromagnes w butli, z tym że ja użyłem wiertełka 0,8 przy robieniu przelewu. Po prostu rozcinasz wąż między filtrem, a listwą paliwową (wybierz gdzie ci pasuje). Wstawiasz w to miejsce trójnik. Łączysz to w kupę, a do jednego wyjścia dajesz zawór, zwężkę i powrót do baku