Jeśli kolega pozwoli to trochę pomęczę, nie od razu.
Nie ma sprawy, po to jest forum. A jeśli pomogę przy tym...
- po pierwsze ja chcą teraz premium a mam dość aut niemieckich, a azjatyckie nigdy nie będą dla mnie premium. Volvo tez odpada (nieważne, kwestia gustu)
Też tak pomyślałem: a co? Pojeżdżę Jaguarem!
- spalanie średnio w mieście 10 litrów wysokie, jak na 150 koni, w testach pisali różnie między 7-10. Myślę że diesel 240 spali litr więcej.
Poza tym nowe nie dotarte auto zawsze spala z 1,0-1,5 litra więcej, to się unormuje za pół roku lub za 20 tys km przebiegu.
Być może. Na razie pali sporo (jak na silnik i jak na diesla).
- sytuacja z wrzucaniem "N" w skrzyni - to samoczynnie ? Czy kolega musnął drążek przypadkiem ? Pytanie czy zdarzyło się to 2 razy czy 10 ? Czy temat jest znany i więcej osób miało taka sytuację ?
Przypadkowo. I nawet można nie zauważyć. Po prostu: błąd konstrukcyjny. Zdarzyło się parę razy, teraz już wiem i uważam więc pilnuję się. W sieci jedynie peany na cześć i zachwyty więc wątpię aby coś było na temat błędów, mankamentów. A jest ich całkiem niemało.
- co do menu komputera - porażka, podczas testów już zwróciłem uwagę że z niemieckiego zmieniłem w radyjku na polski ale miedzy zegarami się nie zmieniło, nie umiałem. Może kwestia oprogramowania, może ogarną to przywracania po ponownym odpaleniu.
Może w Niemczech jest lepszy serwis. U mnie nie dali rady, choć całą noc wgrywali nowy soft. Jestem zaskoczony bo sądzę, iż to wręcz banalna sprawa.
- czy w opisach plików mp3 sa jakieś dziwne znaczki ? Brak "ć" , "ś" i czasami literki chińskie? Tak widziałem w testówce
Muszę się przyjrzeć dokładniej. Najczęściej słucham radia, MP3 mam w trasy a teraz rzadko jeżdżę w dłuższe dystanse.
- pytanie czy da sie ustawić aby pokazywało na wyświetlaczu bieg na jakim auto jedzie ? A nie tylko "D", "N".
Są wersje z manetkami przy kierownicy, można zredukować z 6 na 3 bieg
Da się. Nie mam manetek ale jest możliwość przestawienia joysticka i wtedy wyświetla jaki bieg jest aktualnie oraz podpowiedzi co do zmiany przełożenia. Niepraktyczne: po to kupiłem automat żeby nie machać dźwignią, przecież
- czy filtr DPF pomimo jazdy w mieście ma problem, chyba auta z SCR czy jak kto woli Adblue nie maja takiego problemu jak te z filtrem suchym
Za mały mam przebieg żeby coś na ten temat powiedzieć. Muszę jeszcze pojeździć. Na razie zrobiłem 3 500km.
- chętnie poczytam jakie inne mankamenty kolega zauważył
A choćby taki, że nie ma wskaźnika płynu do spryskiwacza!!! Znaczy: jak się skończy płyn to wtedy będzie wiadomo, że się skończył. Gratuluję i zachęcam do wyjazdu w trasę, w zimę, drogami gdzie mało stacji benzynowych. Albo: pasażer nie ma gdzie postawić nóg bo do podłogi przed siedzeniem jest przykręcona gaśnica!!!Tylko małe osoby mogą jeździć, wyższe nie będą miały gdzie postawić nóg. Żeby sprawdzić poziom AdBlue trzeba mieć zgaszony silnik i nie wolno naciskać hamulca - inaczej się nie wyświetli. Mam auto dwa miesiące a już trzy razy zawiesił się system multimedialny. I mógłbym tak jeszcze...
Powodzenia i jednak życze aby auto odmieniło się i cieszyło
Ooo... ale ono cieszy, naprawdę
Szczególnie jak widzę minę kogoś, komu mówię czym jeżdżę
A na poważnie: jeździ się nieźle, wygląda super, znaczek na grillu powala
Ale wątpię abym zmienił zdanie = wracam do japończyków/koreańczyków po zakończeniu tego leasingu
Mam nadzieję, że pomogłem
Choć trochę.