Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Xj40 z radomia :-)

<< < (3/4) > >>

msiwow:
Huehuehue... Uraz...

Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi i chyba sam nie rozumiesz co nadajesz. Piszesz, że chcesz zaoszczędzić parę stow na podróż po szrota. W jakim sensie szrota? Technicznym? To sorry ale nikt nim nie jeździł i nie wiadomo w jakim jest stanie oprócz tego, że pewnie ma stary czynnik i jakieś świecące kontrolki. Większość wypowiedzi jest negatywnych ze względu na wygląd a ty piszesz, że ciebie wygląd powala. Więc jak? Auto ma się podobać tobie czy innym użytkownikom forum?

I tak jak pisałem wyżej. Oklejony też Ci się podobał. Dlaczego nie pohechales go chociaż obejrzeć? Bo forumowicze napisali to czy tamto po obejrzeniu zdjęć?

Foszysz się bo ktoś zwrócił uwagę na twoje zakupy... Nawet jak znajdziesz x300 ładne w ogłoszeniach za 30 tys to na forum ktoś coś wypatrzy złego ze zdjęć. Auto ma się podobać tobie.

slawek396:
witam Maniakowy !! ty znowu o mnie!!? pamiętaj o podstawowej zasadzie !!! nie wszystko je się tak gorąco ,jak gotuje!!! :-bry a ,tak nota bene ,to jest moje zdanie -kolego ma w zupełności rację -już najwyższy czas abyś wziął sprawy we własne ręce i pojechał sam po -któregokolwiek kotka ,zobaczył ,kupił ,albo nie! :-cry sorki :-A

piorek:

--- Cytat: Maniakowy w Sierpień 13, 2018, 20:56:04 pm ---Po 3. Po to jest ten dzial, zeby zaoszczedzic paru stowek na podroz po szrota. Nie wiem czy wiesz, ale niektorzy maja czym na co dzien jezdzic i nie musza kupowac byle czego zaraz jak tylko pojawi sie chec na kolejne auto.

--- Koniec cytatu ---

Ten dział jest po to aby pomoc. Jesli podchodzisz poważnie do zakupu Jaguara to bez obobejrzenia osobiście kilku/kilkunastu egzemplarzy to sie nie uda.
Nie da się po zdjęciach ocenić w pełni auta - można dokonać zgrubej oceny i to wszystko.
Poza tym użyłes sformułowania "byle czego" a sam wrzucasz generalnie pisząc szroty....trochę mało konsekwentnie...

Maniakowy:
Ogladam tu na miejscu, u siebie.. chociaz 40stek nie widzialem jeszcze na zywo. Narazie obejrzalem trzy z czego do zadnego nie chcialo mi sie podchodzic jak juz je zauwazylem z daleka. Wiec pojade dalej gdzies, gdzie bede mial wyobrazenie ze warto.

Co do mojego wrzucania: tego ogladalem 3 miesiecy temu ogloszenie i naklejek na lakierze nie zauwazylem. Pozatym nie ja jeden ogladam i szukam.. post jak najbardziej przydatny bedzie dla potencjalnych zainteresowanych w przyszlosci :)

Slawek: przestan mnie sledzic :p

Demo:
Teraz na necie sa wystawione 3 sztuki w podobnym stanie i wygladzie za 20 pare tysi, w sensie ladnie w srodku ale cos tam i tak nie gra z zewnatrz a nie wiadomo jak reszta.

- brak kapturkow na spryskiwaczach reflektorow
- z szybkami przyciemnianymi fakt licho to wyglada, tymbardziej przez to ze trojkatne szybki nie oklejone ale tylnia szyba juz tak
- wycieraczka nie po tej stronie, moze to mechanizm sie zepsul, moze przekladka ale widze ze przyciski w fotelach czy reczny znajduja sie po odpowiedniej stronie
- dekle wsiakly od predkosci XD rzeczywiscie bedzie trudno je same zdobyc
- brak emblematu Daimler
- panel klimy na stary czynnik, lifting byl w 93 z troche zmienionym panelem
- radio wiadomo
- panel pod schowkiem pasazera nie wkrecony chamsko na sruby i nie powyginany wiec to jest rzadkosc :)
- srodek wyglada ladnie, nawet fotel kierowcy, mimo wszystko to handlarz wiec lepiej je dokladnie obejrzec czy nie malowane
- popielniczka wydaje sie w innym odcieniu drewna nie pokrywajacym sie ze slojami
- przejrzalem na szybko wnetrza Daimlerow bo wydawal mi sie podejrzany inny odcien kolorow na tyle przednich foteli (tam gdzie ma nogi pasazer z tylu) nie chce nic sugerowac bo nie jestem pewien na 100% ale po przejrzanych Daimlerach moge stwierdzic ze kazdy ma ta plastikowa tylna oslone w kolorze foteli a ten ma inny odcien, jasniejszy.
-  przyciski od otwierania szyb bardziej zuzyte (starte) niz fotel kierowcy a powinno byc na odwrot + do tego ten przebieg
- obramowanie z chromowana ramka wokol lewarka skrzyni biegow ma pekniete zaczepy ale to wystepuje w 90% przypadkow z niewiedzy mechanikow ktorzy rwa na sile zamiast pomyslec glowa
- napisy na obu bokach auta
- wydaje sie mocno przepolerowany
- check engine i kontrolka zarowki nie musi oznaczac niczego bardzo zlego, mi sie czasem ale rzadko zapala check a potem potrafi sam zgasnac a bledow nie pokazuje

Wydaje mi sie ze ciezko znalezc xj40 w oryginalnym lakierze bez grama rdzy, jesli takie sie znajda to maja zazwyczaj odpowiednio wyzsza cene bo przeciez zawsze mechanike mozna doprowadzic do ladu.

Osobiscie ten egzemplarz bym sobie darowal, jedynie wnetrze wyglada na plus mimo paru niescislosci. Kazdy moze miec inne zdanie na ten temat, jesli auto Cie jednak zacheca swoim wizerunkiem to poki sam nie pojedziesz i go dokladnie nie obejrzysz to sie nie przekonasz czy bylo warto czy nie. Ogolnie lepiej obejrzec kilka sztuk nawet zapuszczonych zeby miec potem porownanie co do wygladu, pracy silnika itp.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej