Zakładam, że gwarancja po 4 latach nie jest gwarancją producenta, tylko dodatkową opcją dystrybutora w Polsce. Korzystałem w firmie z czegoś takiego w XJ. Jedno co mogę powiedzieć z całą pewnością to, że JLR Warszawa jest najgorszym serwisem z jakim miałem do czynienia, niezależnie od marki. Przygotuj się na dłuuuuuuuugi czas oczekiwania na wszystko. Gwarancja dystrybutora powoduje, że koszt naprawy spada na niego a nie na producenta, a przez to dystrybutor będzie robił wszystko, aby jednak naprawa nie była objęta gwaranacją. U nas sama decyzja trwała ponad 2 tygodnie. Przez ten czas auto oczywiście stało w serwisie.
Patrząc na to z perspektywy czasu sądzę, że zamiast się z tym użerać lepiej byłoby oddać auto do normalnego serwisu, gdzie byłoby naprawione szybciej, pewnie i lepiej a w sumie koszty pewnie byłyby porównywalne, bo za wynajem auta w czasie jak XJ stał w serwisie też trzeba było płacić.