Autor Wątek: Kickdown  (Przeczytany 6627 razy)

killer666

  • Gość
Kickdown
« dnia: Maj 21, 2009, 22:44:00 pm »
Jak działa? Czy jest w każdym kotku? Mój to wersja podstawowa rocznik 92 3,2 benzyna, pod pedałem gazu jest duże wystające coś - to jest to?

optre

  • Gość
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 21, 2009, 22:56:02 pm »
Jest w kazdym automacie. Pod pedałem jest chyba tylko ogranicznik i styk od kickdawnu, zobacze jutro u siebie.

jarek-jerryjag

  • Gość
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2009, 07:25:06 am »
Jest w kazdym automacie. Pod pedałem jest chyba tylko ogranicznik i styk od kickdawnu, zobacze jutro u siebie.
tak jest w każdym automacie były mechaniczne i elektryczne oraz elektryczno-mechaniczne  w zaleznosci od modelu i roku.
 skrzynia powinna zredukować bieg gdy kickdown sie wlacza.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2009, 09:10:31 am »
elektryczne przy elektronikach
mechaniki przy mechanikach
(jak przypominam sobie jazdę 3.2 to był mechanik)... ta sama skrzynka co w 3.6 więc mechanik.
w 4.0 - jest elektryk
 - jedno klepniecie do oporu w przycisk - redukcja o bieg wyżej
 - dwa klepnięcia - do najniższego możliwego biegu

optre

  • Gość
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 22, 2009, 21:52:43 pm »
elektryczne przy elektronikach
mechaniki przy mechanikach
(jak przypominam sobie jazdę 3.2 to był mechanik)... ta sama skrzynka co w 3.6 więc mechanik.
w 4.0 - jest elektryk
 - jedno klepniecie do oporu w przycisk - redukcja o bieg wyżej
 - dwa klepnięcia - do najniższego możliwego biegu


No to u mnie jest chyba coś nie tak, nie jestem pewien, jutro zobacze. Obojetnie ile razy depne to przy depnięciu redukuje.

peres20

  • Gość
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2009, 21:37:42 pm »
u mnie jest to samo co u optrego.

Offline MATriX335

  • Zboczeniec Klubowy
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 859
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 13, 2009, 21:48:24 pm »
Bo ty Optre tak samo jak Ja masz mechanika a nie elektronika, a zamieszczony opis z tego co mi wiadomo dotyczy się tylko elektroników.
XJ40 1988 3.6l
S-Type 2000 3.0l

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 13, 2009, 21:50:32 pm »
indeed... :)
ale za to masz zajefajny silnik ,  ten 3.6 jest cudowny :)

max944

  • Gość
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 23, 2009, 20:01:15 pm »
A kolega ostatnio pokazywał mi że można podregulować Kickdown tymi sprężynkami przy lince gazu by ostrzej reagował. Czy w moim też taka regulacja jest możliwa ( 4.0 z 89 ) tak jak w jego 2.9 ?

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 23, 2009, 20:06:14 pm »
no ale ty masz elektronika a on ma mechanika

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 24, 2009, 10:23:12 am »
No to jeszcze raz z tym kickdownem.

Jak to jest? Mam Daimlera z 1993 r., 4.0. Mam przycisk S/N/1 przy skrzyni.

I nie muszę deptać 2 razy gazu. Wystarczy raz w podłogę i samochód redukuje (w trybie N zazwyczaj o 1 bieg, w trybie S czasami o 2 biegi).

Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 24, 2009, 11:50:16 am »
No i ok, tak ma być
na S redukuje Ci do najwyższego możliwego biegu przy kick down
na N na poprzedni przy 1, przy 2-ch na dwa w góre - jeżeli jest taka możliwość tylko
Różnica jest taka że na Sport ciągnie do końca na N do 3500 obr/min ( ca about )

Offline Feler

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 230
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 24, 2009, 11:53:38 am »
W opcji S redukuje do możliwie najniższego biegu bez konieczności dwukrotnego deptania w pedał gazu, raz i gna ile sił - szybsze i wygodniejsze ;) Taką samą redukcję zapewne możesz uzyszkać w opcji N poprzez dwukrotne wciśnięcie pedału gazu.

Kurde no i KRISS mnie wyprzedził o 3min22 sec... :)
Najgorsze są skrajności...
XJ40 - Sovereign'87 - był :(, X308 - Daimler Long'99 - jest :)

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 24, 2009, 12:07:28 pm »
przepraszam  :-V  :) :) :) :)

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: Kickdown
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 24, 2009, 13:50:59 pm »
Temat się rozwija.

Chyba wszystko rozumiem.

W trybie S wciskam i się nie martwię.
W trybie N jeśli chcę żwawiej to wciskam 2xpedał gazu.

U mnie w trybie N ciągnie raczej do 4500 niż 3500 obrotów.

To w takim razie jeszcze jedno pytanie - czy jeśli przed przyspieszaniem przełączam tryb z N na S to to szkodzi skrzyni?
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.