Autor Wątek: cieknący dyfer  (Przeczytany 1402 razy)

Offline promotion

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 145
cieknący dyfer
« dnia: Czerwiec 20, 2018, 17:45:44 pm »
witam wszystkich
właśnie zauważyłem , że cieknie mi z dyfra i całkiem nieźle .
czy może ktoś z forumowiczów wymieniał simeringi na półosiach . czy dużo z tym roboty ,jak się do tego zabrać bez rozbierania połowy kota ,  jak potem uzupełnić ilość oleju i jaki wlać olej , czy trzeba zlać stary i zalać nowy czy się oleje mieszają i wystarczy uzupełnić do określonego stanu , no i jaki powinien być stan i jak to sprawdzić . Będę wdzięczny za wszelkie sugestie .
xj8 x350 4.2 long 2004
xj8 x350 4.2 long 2007

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: cieknący dyfer
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2018, 23:47:00 pm »
Lejesz do momentu aż się przeleje z korka wlewowego. Olej z tego co pamiętam 75W140. Najlepiej rozpiąć górny wahacz i drążek zbieżności i wtedy zwrotnica się odchyla na tyle że idzie wyjąć półoś.

Ale skoro zadajesz takie pytania to lepiej oddaj do mechanika (bez obrazy)
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline promotion

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 145
Odp: cieknący dyfer
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2018, 11:13:42 am »
dzięki za info , większość spraw potrafiłem zrobić samemu w swoich kotach , więc myślę , że i z tym sobie poradzę , a zadaję takie pytania aby mieć pełną wiedzę w temacie i zaoszczędzić na czasie .
xj8 x350 4.2 long 2004
xj8 x350 4.2 long 2007

Offline Kacper21

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 31
Odp: cieknący dyfer
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2018, 21:42:17 pm »
witam, u mnie wymiana simeringów nic nie dała, lało się cały czas, trzeba było dopiero wyregulować dyferencjał i wtedy przestało się lać
pozdrawiam
2007 Jaguar x358 XJR