Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Xjs nie odpala
eclips:
okazało się ze jednak sa tylne przeciwmgielne w xjs ( rocznik 1995) hura kłopot z glowy
pompa działa wszystko super
zostało przerobić przednie lampy i obrysowki,czy tylne obrysowki mogą zostać czy trzeba odłączyć ?
jarek-jerryjag:
Sorry nie wiem jakim sposobem myślałem ze masz xjs z 1989 . To zupełnie inne auto.
Z obrywkami jest chyba przepis jak auto jest szersze niz 180 to mozna je mieć . Jedyny problem ze xjs ma 180 bez 7 mm . co prawda mozna założyć fabryczne odbijacze na bokach i wtedy auto jest szersze.
co prawda ta polska strona pisze ze XJS jest (od 1793 mm do 1885 mm) dziwne
http://www.encyklopedia.moto.pl/jaguar/xjs/wymiary/
Co do twojego auta one miały tylne lampy przeciwmgielne a przednie były tylko zakładane na żądanie właściciela gdy je kupił .
ciekaw jestem ze masz felgi szprychowe . to bardzo rzadki element w autach po 1992. szczególnie ze to 16 i cholernie ciężkie . jednak ładnie wyglądają.
Wracając to świateł przednich drogowych to mało kto w Polsce zmieniał te światła na legalne w Polsce.
Można dostać używane niemieckie ale to sporo forsy . Wiele osób sprawdzających te auta do Europy montuje wczesne amerykańskie ramki Podwójne do których pasuja lampy od polskiego fiata.
cena wychodzi o połowę taniej niż na niemieckich .Ja sam przygotowując auta do Europy wsadzam takie lampy
zobacz to auto :
https://www.autoscout24.com/offers/jaguar-xjs-4-0i-gasoline-green-60906d6e-36b6-6b5a-e053-e250040a8e37?cldtidx=10
eclips:
przednie lampy zostawiam,boczne obrysowki pomarańczowe (przod) polaczylem z kierunkami,tylne czerwone zostawiam
kto podpowie jak się wyjmuje odblaski-lampy z tylnego zderzaka
jarek-jerryjag:
trzeba zdjąć cały plastyk -zderzak. One mają zamocowania z tyłu na okrągłe zaciski .
eclips:
proszę o potwierdzenie czy dobrze wybrałem oleje itp.
-silnikowy 5w40 - 8 litrow
-skrzynia dextron 3 5 litrow
-hamulcowy dextron 3 ile litrow potrzeba na wymiane
chyba ze polecacie cos innego
auto przebieg 80 tys.mil
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej