Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)

Xjs nie odpala

<< < (3/4) > >>

jarek-jerryjag:
skrzynia biegów Ok dextron3   jeśli wymieniasz filtr  czyli wykręcasz miskę to 4 litry ok . ( ja mam zasadę wymieniam olej w skrzyni tak jak w silniku ( jedynie  nire zdejmuje miski tylko wysysam okolo 3 litrow.  Skrzynia zawiera podan 10 lirtów i pełna wymian a to czyli jak to niektórzy robią dynamiczną potrzebuje 12 -14 litrów ale  zamiast zrobić dobrze robi się problem  .
 Najlepiej wymagać-wysysać   olej po trochu i dopełniać.
 Jaki olej do silnika     i kiedy . Jak masz szóstkę  to w Polsce lał bym 10w40  ale przy tych upałach to nawet 20w50 . Ja w południowej Kalifornii tylko leje 20w50 zwykły mineralny  ale jak używasz syntetyk i lubisz wydać forsę to 10W60. ( ważne aby zmieniać olej  . Teraz sprawa jazdy jesli  jeździsz z domu do sklepu itp to wymienjaj olej częsciej co 5 tyś km jak jeździsz  szybko autostradami to co 10 tyś . ( ale sprawdzaj olej chociaż raz w tygodniu . Te  lubią pić . ( zmiana oleju w twoim aucie to 8 -9 litrów . zalej osiem  zapal auto zgaś  odczekaj 1min . sprawdz i dolej .
 Hamulce nigdy dextron 3 to lepiej wodę lać . Tylko płyn hamulcowy DOT3 nawet 4 .   W tym okresie co jest twoje auto Jaguar przeszedł na płyn hamulcowy DOT4

eclips:
olej w silniku zalałem jednak polsyntetyk 10w40
w skrzyni się wstrzymałem bo mam filtr bez komina a jak okaze się ze potrzebuje z kominem to do poniedziałku stoi auto a musze go ogarnąć
hamulcowy dot4 wlalem,przez pomylke wpisałem dextron

przy okazji okazało się ze mam zerwane- odklejone 4 poduszki mocowania tylnej lawy czy mostu
znalazłem przyczyne braku pradu w radiu i okazało się ze radio,zmieniarka i antena chodzi
jutro znow walka ,zakładanie tapicerek bo rozebrałem jego do golej blachy

jarek-jerryjag:
to co piszesz to robisz auto lepiej niż  wyszło z fabryki. Piszesz ze " zerwane- odklejone 4 poduszki " dziwne  moze być jedna dwie ale to i tak dziwne . Niestety jesli ktoś złe zamontował auto w Kontenerze to moze  jest problem . Ja sporo wyjmuje  tyłów  z xjs-ow  i jeszcze nie wadziłem zerwanej poduszki ale  to nie znaczy ze nie  mogą walnąć. Poduszki
 https://www.jaguarclassicparts.com/uk/part/CBC5737
teraz też robią aftermarket  zadzwoń do V12 on ekspert co jest dobre a co złe i jakie są najlepsze.
 PS gdzie oddajesz auto do reperacji -przegladu?

eclips:
Poduszki już mam na miejscu, oczywiście kupione w v12 z paroma innymi dupeteliami,powymienialem sparciakw uszczelki gumowe pod klamkami osłony ramion,odbojniki gumowe itp
Auto bezwypadkowe kupiłem i w sumie jest w dobrym stanie technicznym,serwisowane do końca .
Położyłem nowy lakier poszyte nowe skóry,poprane wykładziny itp.
Dziś zamontowałem zregenerowany alternator bo był padnięty (sam pod domem na wlasnej konstrukcji najeździe 😅)
Jak człowiek chce to nawet sporo potrafi przy aucie zrobić.

Nad serwisem jeszcze nie myślałem.
Zostało wymienić w skrzyni olej-filfr i gumowe odbojniki (myślę czy sam nie wymienię tych gum)

eclips:
Jakie parametry akumulatora powinny być w XJS 4,0 ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej