Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar xj40 3.2 ocena stanu

<< < (2/3) > >>

Demo:
Ja juz Ci pisalem w poscie wyzej, szykuj 10 na poczatek. Lepiej poczekaj, dozbieraj i kup wtedy cos dobrego.

msiwow:
Skoro kolega ma dobrych znajomych w kwestii blacharki i lakierowania to zawsze warto jechać i zobaczyć. Za te cenę to chyba auto ma być proste i jeździć. Co tu wymagać? On już długo wisi, pewnie i za 6 by się sprzedał...

Wysoka cena nie zawsze jest wyznacznikiem stanu. Z resztą w starym gracie wszystko się może wydarzyć. Nawet w tym idealnym...

kiedybl:
Waham sie troche z decyzją tym bardziej ze sprzedający tez tu siedzi na tym forum i bacznie obserwuje poczynania tego wątku :D Nie ukrywam ze mam do niego 180 km drogi wiec jak juz bym mial jechać to z konkretna decyzja i zamiarami. Tylko nigdy nie wiadomo co wyjdzie w kwestii mechaniki.

Jaguar_Bydgoszcz:

--- Cytat: Demo w Styczeń 25, 2018, 13:50:14 pm ---Ceni sie na 7tysi bodajze ale jak juz pisalem koledze na privie - nie warto bo wlozy w niego od 10tysi wzwyz... z naciskiem na to drugie :)

--- Koniec cytatu ---
Miałem się nie wypowiadać na temat swojego auta ale jak widzę jakie idiotyzmy wypisuje Pan Demo  to muszę zareagować, jak można wyceniać koszt napraw nie widząc auta... Jeździłem tym autem przez jakiś czas i uważam że cena 7000 jest uczciwą ceną za auto do poprawek bo jest to niska cena jak za XJ40. Cenie to forum bo dowiaduję się wielu cennych informacji na temat marki ale jednak nie ma co  cenić wszystkich forumowych pseudoznawców. PS może w następnym tygodniu będę kupował X300 Daimler ale oczywiście najpierw wyśle fotki żeby Pan Demo wycenił koszt napraw ze zdjęć bo to w końcu internetowy jasnowidz :-K

Yoohas:
@kiedybl - odpowiedz sobie na pytanie, czego szukasz.

To jest goły xj40, ze słabym silnikiem 3.2. Do przemieszczania się i wysłania na złom za 2-3 lata będzie OK. Do trzymania i doprowadzania do ładu - nie bardzo.

Do pełnej oceny zakresu prac przydałyby się zdjęcia dolnych narożników tylnej szyby, okolic wlewu paliwa (od strony bagażnika), grodzi i podłużnic oraz słupków A.

Jeśli masz znajomych blacharzy i lakierników to może niech coś podpowiedzą? Progi robi się łatwo, przednie błotniki też. Ale gródź, tylne i przednie podszybie to PITA ;) I jeśli tam byłaby korozja, to trudno będzie się wyrobić w 5k zł bez lakieru.

Wnętrze - można powalczyć samemu. Podsufitka, wymiana drewna - to łatwe sprawy.

Co z silnikiem? Działa czy nie? Jak w ogóle można wykończyć AJ6? Dolicz wszystkie pierdółki typu wycieki, coś w zawieszeniu, hamulcach itp. A zawieszenie w tym aucie nie jest nadmiernie wdzięczne do prac samodzielnych.

10k zł w przypadku xj40 to żaden problem. Choć można oczywiście taniej ale gdyby zastosować standardy utrzymania auta stosowane przez Demo - 10k pęknie drugiego dnia ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej