W Stanach nie było wersji oznaczonych jako Sovereign. Ja w moim też mam tylko oznaczenie XJ6, a na dowodach zakupu i po VINie wynika, że to Sovereign, nawet gdzieś tam pod schowkiem w ukrytym miejscu znalazłem fabryczne oznaczenie Sovereign. Na tamtejszym rynku po prostu wszystkie były wyposażone w takim standardzie więc nie oznaczano ich jako Sovereign, wyżej był tylko Vanden Plas.
Odnośnie braku intarsji na drewnie to zwróćcie uwagę, że schowek ma kształt jak w Daimlerze, a nie jak w XJ6, to też jest specyfika niektórych modeli z USA.
Pasy automatyczne to była chyba tylko opcja i nie wszystkie z USA mają, ja w 91 mam.
Jeżeli chodzi o problemy związane z tym, że to jest wersja USA to osobiście ich nie doświadczyłem. To są drobne sprawy np. żarówki są inne, ale można przerobić wtyczki albo zamówić z internetu, radio nie obsługuje parzystych częstotliwości - można przeprogramować albo zmienić na europejskie za kilkaset zł, silnik się różni tym, że ma zawór EGR ale nie sprawiał mi nigdy problemów.