To jest S z 2004?
Nie wiem co to są za diody na pierwszym zdjęciu, ale:
1. F21 - to bezpiecznik od czujnika deszczu, więc zły trop... Powinien mieć 5A tak jak piszesz
2. R18 - to przekaźnik od pompki spryskiwaczy reflektorów, więc jest OK
3. F12, ale w skrzynce w kabinie po stronie pasażera, a nie pod maską - to bezpiecznik od pompki spryskiwaczy szyby, leci bezpośrednio do pompki, bez przekaźników.
Sprawdź bezpiecznik F12, choć jest wysoce prawdopodobne, że silniczek się skończył. U mnie, w tym samym roczniku, padł silniczek od sprysków lamp, był w fatalnym stanie, pordzewiały, pęknięty, masakra. Silniczki siedzą w pojemniku na płyn, trzeba uważać przy demontażu i montażu żeby uszczelki nie wpadły do wnętrza zbiornika, bo wtedy trzeba wyciągnąć cały zbiornik (co nie jest tragedią) i wytrząsnąć je ze środka (co jest tragedią z uwagi na kształt wewn. pojemnika, ja z godzinę z tym tańcowałem).