W kwestii Dyfra, mój trochę wył. Zwłaszcza kiedy odpuściłem gaz. Robiąc remont i tuningi tyłu, postanowiłem zmienić ten olej.
Stary był mocno przepalony/zużyty, czarny. Zalałem go MOTUL 90PA i dyfer ucichł.
- lubi puścić dymek przy odpalaniu. Jeśli jest mały, nie ma co się martwić. Jeśli po nagrzaniu i przy gazowaniu nadal puszcza małe bączki, odpuściłbym.
Z tym "dymkiem" to bym nie straszył, bo wiesz pewnie, że 99% nabywców jakiegokolwiek auta za dymek bierze nawet parę wodną która normalnie unosi się z wydechu.

Tak, nowe salonowe auta też "dymią" parą wodną. To tak, jakby ktoś miał wątpliwości

Bonusik: Przy wymianie czujnika wału, warto uważać na ten oryginalny uchwyt, podczas odkręcania śrubki tego czujnika. To dziadostwo lubi pęknąć i wtedy czujnik sobie naprzykręcamy i taki uchwyt trzeba spawać.
