Autor Wątek: S-Type 4.0 problem z gazem?  (Przeczytany 1168 razy)

Offline Mumin

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • Kocham to forum
S-Type 4.0 problem z gazem?
« dnia: Listopad 08, 2017, 16:25:22 pm »
Witam, jakiś czas temu zakupiłem kota 4.0 w gazie i wszystko wydawało się pozornie ok do czasu ;)
Ad rem mam wrażenie, że butyle mam 67L a za każdym razem tankuje coraz mniej OOOO tankowałem po 50L ostatnio jak a ostatnio 41 bo już mi pipczało, że nie ma gazu nie wiem opstawiam, że w butli jest woda ( tankuje na orlenie - poprzednik tankował na orlenie/bp), ale to nie koniec historii dziś zaobserowałem dziwne objawy podczas jazdy na GAZIE bo na bęzynie tak nie mam, więc jadę 1,60 zł  i telepie mi autem kierownica się trzęsie :O nie wiem co się dzieje, silnik jakoś inaczej chodzi jak by nie równo auto "rwie" przy zmianie biegów. zmieniłem na benzynę i jade 1.80 zł i jest wszystko normalnie fura ma moc i leci coś się pewnie pojebało i to nieźle z tym gazem i tu moje pytania? nie znam się na samochodach nie będę ukrywał

O co pytać "majstra" od gazu czy są jakieś specyficzne ustawianie do jaguara bo z forum doczytałem, że są czasem problemy z gazem, żeby ułatwić regulację
i jeszcze może kogoś polecacie w Lublinie, żeby się tym zaopiekował

gaz to 
reduktor - KME GOLD
zbiornik - BORMECH L? nie wiem w  książce serwisowej nie ma litrażu dziwne
UKŁAD   - STAG 300
LISTWA  - HANA 2000

PS. dodam, że mam nowy parownik i nie mam kata

za wszykie info dziękuje :)
 :-wstyd

Offline patryk5250

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 202
Odp: S-Type 4.0 problem z gazem?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2017, 06:30:12 am »
Kto Ci kąty usunął?  Czy już takiego kupiłeś?  A co do gazu to  jak dobry gazownik to powinien sam ogarnąć :) filtry kiedy wymieniales?  Że zbiornikiem miałem podobna historie okazało się że stacje zmieniłem i normalnie dobijalo
Było; Audi A6 C5 2.4 V6, MB W220 4.0 V8 CDI
Jest: Jaguar S-Type 4.0 V8

Offline Mumin

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4