Ja ustawialem w kilku innych autach. Generalnie sugerowalem sie wskazaniami sondy lambda. Ale zasada jest taka. Skrecasz blosa duza sruba, na tyle, ze auto zaczyna byc zamulone. I odkrecasz tak dlugo az jedzie normalnie. Przy mniejszych silnikach bo montowalem do mniejszych pojemniści, sonda pokazuje takie wartosci, ze przy malych obciazeniach jest troche ubogo, a przy mocniejszym przyspieszaniu robi sie bogato, ze wzrostem predkosci jest coraz bardziej bogato, przy 130 km/h jest optymalnie i potem troszke bogato, czyli jest ustawione w miare ok.
Mala sruba (ta w srodku duzej) jest od wolnych obrotow, i ustawilem ja tak, wkrecasz az pracuje na wolnych niestabilnie i odkrecasz az zacznie pracowac dobrze, czyli tak jak duza.
Generalnie uwazam, ze blos ma znikome mozliwosci regulacji, bo jest tak skonstruowany, zeby podawac wlasciwa mieszanke, i to od podcisnienia zalezy jak podniesie sie przepustnica blosa a ksztalt trojkata w gwizdku przebiega tak, zeby ta mieszanka byla opymalna, zakres polozenia gwizdka (regulacja duza sruba) mozna tylko w niewielkim stopniu zmieniac jego polozenie.
Jaki masz silnik w tym X300? 4,0? Jak blos wyrabia przy kickdownie?