Tez mi coś ta cena nie pasuje, jeszcze zrozumiałbym 2.7 gdzie jest silnik bi-turbo od PSA, bo podobno on jest problematyczny. Ale o benzynie nie znalazłem nic za bardzo takiego. Co do hałasu sam obstawiam rozrząd bo słyszalne jest to tylko przy niskich obrotach i w początkowych minutach pracy, gdzie pewnie ciśnienie oleju jest mniejsze a pewnie na nim bazuje napinacz do łańcucha.
Co do wariatora faz to chyba jego problem by się utrzymywał cały czas przy pewnych zakresach obrotów, wczesniej myslałem ze mam z tym problem bo pomiedzy 2,5-3,2 obrotow wywalało mi failsafe engine mode i auto nie miało mocy, ale pojawiło się to po wymianie świec, wiec sadziłem, że mechanik coś poruszał, wygiął.
Błąd jaki udało sie zczytać sugerował przepustnice. Ale z opisów ludzi z podobnym problemem nie szło ustalić sęsownie nic.
Po pewnym czasie jazdy z czymś takim przeczysciłem styki na kostkach przy przepustnicy jak i pedału gazu i problem znikł, tylko sobie mocowanie jednej kostki uszkodziłem albo już było uszkodzone i dobiłem i mam teraz pozapinane opaskami żeby nie odpadło bo przy drganiach przestawało kontaktować i autem szarpało itp.