W wielu przypadkach sznurek da się zastąpić współczesnym uszczelniaczem. Jak jest w serii XK?
jest pare firm ktore robią te "nowe" uszczelnacze . Jedyny problem ze trzeba pzrerobic wał i kupic ten kit z uszcelniaczami+ cena to 50X tyle co sznurek. Mozna.
tutaj Terry mówi o tym uszcelniaczu .
Ten gośc to Guru od Jagów aktualnie sprzedał swój biznes po smierci syna firmie Engel z Michigen
Popatrzcie na ten filn jak super pomalowany jest silnik od srodka . czy wiecie dlaczego?
https://www.youtube.com/watch?v=9wCyaUV7maw Ja nigdy nie mialem problewmu ze sznurkami ( moze tylko z tymi białymi bo zabierały wiecej czasu na dopasowanie ciagle trzeba było pryskać je grafitem .
W tych starych silnikach jak i we wczesniejszych xjs były sznurki . One są niezawodne jednak tzreba je dobrze wpasować Uzywając fabrycznych nrzędzi.