Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

wymiana pompy paliwa w Jagu XJ6 4,0 1991

<< < (2/2)

V12:
primo: 91 rok nie mam pompy w baku
secundo: kupujesz chińskie pompy, to lepiej woź ze sobą gaśnicę 5kg

lzygadlo:

--- Cytat: jagoholic w Luty 26, 2008, 08:12:25 am ---primo: 91 rok nie mam pompy w baku
secundo: kupujesz chińskie pompy, to lepiej woź ze sobą gaśnicę 5kg

--- Koniec cytatu ---

ale Ty jesteś pesymistycznie nastawiony do życia :)
a zobacz do Haynes
obrazek 4.12 Exploded view of the intank fuel pump and the fuel tank on 1991 to 1994 models

1991 to 1994 models are
equipped with a fuel pump module and a
sender unit assembly while 1988 and 1989
models are equipped with only the fuel level
sender unit inside the tank

albo ja mam jakiegoś innego jaga albo w moim w module pompy jest taka jak ta z allegro
ja nie kupiłem chińskiej pompy, użyłem pompy z Citroena ale nie jestem pewien czy Chinczyk w tym palców nie macał.:):)

l.z.


V12:
Pompa zanurzona w baku występuje od VIN#629286- a te modele w 90% są rejestrowane jako 1992.  Co do reszty wypowiedzi, to nie pesymizm tylko doświadczenie życiowe. Jeśli amerykańska pompa Walbro kosztuje 513zł, to zastanów się z czego jest zrobiona pompa za 140zł?

lzygadlo:

--- Cytat: jagoholic w Luty 26, 2008, 11:44:18 am ---Pompa zanurzona w baku występuje od VIN#629286- a te modele w 90% są rejestrowane jako 1992.

--- Koniec cytatu ---

Jagholic tu chylę czoła przed Tobą bo dalsze dywagacje będą mało owocne.
Wracając do tematu
140 zł wersja hard core
513 zł Walbro + ewentualne koszty logistyczne
+ - 800 zł
ewentualnie jeszcze skorzystanie z tego linka :
http://www.serwispomp.gensys.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=88

pozdrawiam
l.z.

V12:
w ramach sprostowania, razem z kosztami logistycznymi 534zł

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej