Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
XJ6 4.2 seria III reaktywacja
MSCHINDLER:
Witam od kilku dni jestem posiadaczem XJ6 SIII 4,2 1986r.
W pojezdzie tym grzebało dwóch mechaników zanim go kupiłem, stał ponad 10 lat.
Poskładaliśmy go, zrobilismy na nowo instalację elektryczną (starą zjadły wiewiórki, w komorze silnika w bagażniku gniazda, łupiny z orzechów w każdym możłiwum otworze nawet w tłumikach).
cała instalacja wyposażenia działa, hamulce pracują skrzynia pracuje, wspomaganie działa, niestety nie potrafimy ustawić pracy silnika, zapłon faluje. nie wiemy jak podłaczyć węże podciśnienia, opornik balastowy cewki grzeje się tak że aż się z niego kopci...
Pomóżcie proszę :-K , dajcie zdjęcia swoich silników, podejrzewam że brakuje nam pompy powietrza ale czy ona na 100% była w tym modelu?
gdyby co nr VIN: SAJJCALR4CC450466
poniżej zdjęcia silnika i film jak pracuje:
https://drive.google.com/drive/folders/0B8PnR4nYisCAbVlMY09VUWJvSlk?usp=sharing
MSCHINDLER:
Ma ktoś schemat węży podciśnienia?
Error:
Napisz dokładnie jakie fotki trzeba porobić.W weekend będę w domu to mogę pomóc :)
Swoją drogą - jak czytam Twoje posty to jakbym widział siebie 5 lat temu ;) ach ten zapał na samym poczatku drogi.... ;)
Jagus123:
witam proponowałbym wymienić cewkę,kable WN i świece.wszystko można dostać w sklepie V12 za niewielkie pieniądze.Jestem po renowacji dwóch takich Jagów mogę trochę podpowiedzieć na temat tej pięknej pasji.pozdrawiam kontakt na priv. tel 723478654
Jagus123:
Wpisz w google . jaguar xj6 series 3 engine vacuum. i kliknij w grafikę ,tam są schematy i zdjęcia,pomyślności
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej