Autor Wątek: Migaja kontrolki, wariuja zegary.  (Przeczytany 3749 razy)

Offline msiwow

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 565
Odp: Migaja kontrolki, wariuja zegary.
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 31, 2017, 11:36:17 am »
KrzysiekEg, pretensji nie mam. Na szczęście kupiłem tylko jedną. Dobrze, że teraz to wyszło bo chciałem wymienić komplet na janmory. I w sumie też dobrze, że to cewka, naprawa prosta a nowa cewka będzie na długo. Już zamówiłem u V12.

Offline sobrus

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 796
Odp: Migaja kontrolki, wariuja zegary.
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 31, 2017, 21:32:03 pm »
To jedna z najciekawszych awarii jakie widziałem - zegary gasnące przez cewkę.
 :-tylko

Ciekaw jestem jak Jarek na to wpadł  :-super
X-Type 3.0, Rover 416Si

Offline katar83

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.006
Odp: Migaja kontrolki, wariuja zegary.
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 02, 2017, 05:35:06 am »
Tylko chińskie cewki robią takie numery swoją drogą, oryginalne cewki japońskie czy Lucasa jak już padaja to zwyczajnie dają slabiusienka iskrę i auto przymula.

Offline jarek-jerryjag

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno słowo
Odp: Migaja kontrolki, wariuja zegary.
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 03, 2017, 01:39:09 am »
napisałem na V12 :
"Niestety Nawet Jaguar nie sprzedaje dobrych cewek.
Problem jak ten gość na dole swojej aukcji pisze.
http://www.ebay.com/itm/n...NBUfLL0&vxp=mtr
Jedyny problem to używane cewki zaczynają być stare -wiek auta i ciężko znaleźć na złomowiskach używane -dobre ale się zdarzają. Złomowiska tutaj za jedną cewkę biorą 8 dolarów czyli prawie 50 za komplet . sa warte jak sa dobre."
  Jak jezdzilem x300 z 1996  raz miałem problem z pzrygasaniem auta gdy zatrzymywalem sei na stopie. Niby A/C właczone itd .
 Pierwsza rzeczą to wziąłem sei za tzw tune -up czyli wymianę oleju  swiec  filtrów itd.
 Jak wyjąłem śswiece to pzrerwa była prawie dwa razy wieksza nniż zalecają . ( szewc w podartych butach chodzi)
 Od tamtej pory gdy  mam jakiś "dziwny problem  staram się sprawdzić kiedy był robiony serwis i sprawdzam świece a najczęściej je wymieniam jak nie sa NGK albo w starych modelach champion .  Jak dostałem kiedyś takie auto z zegarami to tez myslalem ze moze alternator albo coś z przewodami . zacząłem sprawdzać świece i zobaczyłem te dziwne cewki . W tamtym okresie sprzedawałem sporo używanych na ebay .  miałem sprawdzone cewki i  jak wsadziłem świece to wstawiłem bez przykręcania te cewki. eureka . wszystko wróciło do normy . Zacząłem sprawdzać te aftermarket cewki i okazało sei  ze oczywiście nie wszystkie ale co raz jakaś nawala robiac skaczące wskazówki zegarów.
 Jak wyżej napisałem  gość sprzedaje sporo nowych części do Jaga na ebay .  i jego opis  Jaga firmowych cewek  pokazuje ze chińczycy też i te robią , ale  nad nimi stoi jeszcze osoba sprawdzajaca  niby te cewki . Pewnie te co odpadają sa sprzedawane  bez znaczków  Interes w chinach musi iść  przecież odesłanie do chin bubli  robi im problem raz ze muszą za to zapłacić  transport a dwa to jeszcze  wywalić na śmieci. Czyli lepiej odłożyć te złe i sprzedać za 1/2 ceny albo jeszcze mniej .
 Niestety   większość produktów jest robiona w chinach i to przez  duże znane firmy, i tylko  non stop kontrola moze częściowo wyłapać buble .
szkoda gadać .
I love and hate Jaguars