napisałem na V12 :
"Niestety Nawet Jaguar nie sprzedaje dobrych cewek.
Problem jak ten gość na dole swojej aukcji pisze.
http://www.ebay.com/itm/n...NBUfLL0&vxp=mtr Jedyny problem to używane cewki zaczynają być stare -wiek auta i ciężko znaleźć na złomowiskach używane -dobre ale się zdarzają. Złomowiska tutaj za jedną cewkę biorą 8 dolarów czyli prawie 50 za komplet . sa warte jak sa dobre."
Jak jezdzilem x300 z 1996 raz miałem problem z pzrygasaniem auta gdy zatrzymywalem sei na stopie. Niby A/C właczone itd .
Pierwsza rzeczą to wziąłem sei za tzw tune -up czyli wymianę oleju swiec filtrów itd.
Jak wyjąłem śswiece to pzrerwa była prawie dwa razy wieksza nniż zalecają . ( szewc w podartych butach chodzi)
Od tamtej pory gdy mam jakiś "dziwny problem staram się sprawdzić kiedy był robiony serwis i sprawdzam świece a najczęściej je wymieniam jak nie sa NGK albo w starych modelach champion . Jak dostałem kiedyś takie auto z zegarami to tez myslalem ze moze alternator albo coś z przewodami . zacząłem sprawdzać świece i zobaczyłem te dziwne cewki . W tamtym okresie sprzedawałem sporo używanych na ebay . miałem sprawdzone cewki i jak wsadziłem świece to wstawiłem bez przykręcania te cewki. eureka . wszystko wróciło do normy . Zacząłem sprawdzać te aftermarket cewki i okazało sei ze oczywiście nie wszystkie ale co raz jakaś nawala robiac skaczące wskazówki zegarów.
Jak wyżej napisałem gość sprzedaje sporo nowych części do Jaga na ebay . i jego opis Jaga firmowych cewek pokazuje ze chińczycy też i te robią , ale nad nimi stoi jeszcze osoba sprawdzajaca niby te cewki . Pewnie te co odpadają sa sprzedawane bez znaczków Interes w chinach musi iść przecież odesłanie do chin bubli robi im problem raz ze muszą za to zapłacić transport a dwa to jeszcze wywalić na śmieci. Czyli lepiej odłożyć te złe i sprzedać za 1/2 ceny albo jeszcze mniej .
Niestety większość produktów jest robiona w chinach i to przez duże znane firmy, i tylko non stop kontrola moze częściowo wyłapać buble .
szkoda gadać .