Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
Driv3rrrr:
Jak tlucze powyzej 2 tys to na 80% wariator. Popychacze nie sa hydrauliczne.
Timiq:
U mnie wariator słychać po odpaleniu i to nie zawsze, wtedy chodzi jak 2.5 v6 TDI ;D
Po ruszeniu przestawia się i już później cisza. Nie zdążyło się żeby się odezwał przy wyższych obrotach.
pavlox:
Witam ponownie, już po urlopie!!!
Wczoraj niestety nie udało mi się go odpalić , stał miesiąc i aku padło (nowe).
Muszę to też przebadać, choć to druga już bateria , która mi tak padła. Sprawdzałem z elektrykiem, poboru prądu niema po wyjęciu kluczyka. Ale do tematu, zdjąłem pokrywę zaworową i okazało się , że na wałku rozrządu napędzającym pompę wody są luźne śruby (te po prawej stronie). Dokręciłem je i zobaczymy. Dziś jadę wymienić akumulator (jest na gwarancji), jak coś to dam znać. :- pojecia
pavlox:
Witam
Niestety kleber miał rację po przejechaniu 50 km wywaliło korbę bokiem, obrócona panew, wymiana silnika. :-wstyd moja wina, sorka że nie pisałem, ale czas nie pozwolił.
Powodzonka z probl.... z wyzwaniami!!! :-super
kleber:
niestety to jest dosc czesty przypadek (już kilkadziesiąt takich silników remontowałem głównie mondeo ST220 choć Jagów też kilka) Główna przyczyna to niewłaściwy olej , ja nie polecam oleju 5W30 zalecanego przez producenta, ja zalewam Valvoline SynPower 5W40 (wieksza odporność na wysokie temperatury)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej