Autor Wątek: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach  (Przeczytany 4347 razy)

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 05, 2017, 22:26:10 pm »
Jak tlucze powyzej 2 tys to na 80% wariator. Popychacze nie sa hydrauliczne.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Timiq

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 06, 2017, 18:59:03 pm »
U mnie wariator słychać po odpaleniu i to nie zawsze, wtedy chodzi jak 2.5 v6 TDI  ;D

Po ruszeniu przestawia się i już później cisza. Nie zdążyło się żeby się odezwał przy wyższych obrotach.

Offline pavlox

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Jaguar Power
Odp: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 30, 2017, 08:00:57 am »
Witam ponownie, już po urlopie!!!
       Wczoraj niestety nie udało mi się go odpalić , stał miesiąc i aku padło (nowe).
Muszę to też przebadać, choć to druga już bateria , która mi tak padła. Sprawdzałem z elektrykiem, poboru prądu niema po wyjęciu kluczyka. Ale do tematu, zdjąłem pokrywę zaworową i okazało się , że na wałku rozrządu napędzającym pompę wody są luźne śruby (te po prawej stronie). Dokręciłem je i zobaczymy. Dziś jadę wymienić akumulator (jest na gwarancji), jak coś to dam znać.  :- pojecia
Jaguar X-Type ño 1

Offline pavlox

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Jaguar Power
Odp: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 08, 2019, 23:41:07 pm »
Witam
     Niestety kleber miał rację po przejechaniu 50 km wywaliło korbę bokiem, obrócona panew, wymiana silnika. :-wstyd moja wina, sorka że nie pisałem, ale czas nie pozwolił.
                       Powodzonka z probl.... z wyzwaniami!!! :-super
Jaguar X-Type ño 1

Offline kleber

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 69
Odp: Stuki w okolicach rozrządu przy wyższych obrotach
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 01, 2019, 21:58:26 pm »
niestety to jest dosc czesty przypadek (już kilkadziesiąt takich silników remontowałem głównie mondeo ST220 choć Jagów też kilka) Główna przyczyna to niewłaściwy olej , ja nie polecam oleju 5W30 zalecanego przez producenta, ja zalewam Valvoline SynPower 5W40 (wieksza odporność na wysokie temperatury)