Autor Wątek: Szarpanie przy ruszaniu na dobrze rozgrzanym silniku/ Cały przód skacze  (Przeczytany 8541 razy)

Offline jaguarstype2004

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 531
  • Kocham to forum
Odp: Szarpanie przy ruszaniu na dobrze rozgrzanym silniku/ Cały przód skacze
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 10, 2017, 22:29:28 pm »
chodzi ci o chłodniczy? Nie, z nim wszystkie przygody zostały rozwiązane. Wygląda to tak jakby po burzy go zalało, bo właśnie po całej nocy lania intensywnego, rano silnik wszedł w tryb awaryjny i pracował jakby na wykończeniu był. Taka ciekawostka, wszystko wysuszone wszystkie cewki nowiuśkie i chodzi jak aksamit, rusza też już w porządku także kolega Driv3rrrr miał rację:) Tylko tym zalewaniem się martwię, może ta uszczelka pod maską przepuszcza? Wygląda na taką sparciałą bo nigdy nie była konserwowana, ale nie jest nigdzie rozwalona czy coś

Offline jaguarstype2004

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 531
  • Kocham to forum
Odp: Szarpanie przy ruszaniu na dobrze rozgrzanym silniku/ Cały przód skacze
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 11, 2017, 13:49:57 pm »
Dziś spryskałem go myjką ciśnieniową tam gdzie ramiona wycieraczek się zaczynają, czy to normalne że od strony kierowcy cieknie z tego miejsca gdzie ramię wycieraczki jest przymocowane? parę kropel zleciało na pokrywę zaworów,a tylko lekko spryskałem, więc co się działo jak lało całą noc?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Szarpanie przy ruszaniu na dobrze rozgrzanym silniku/ Cały przód skacze
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 11, 2017, 13:57:14 pm »
Zdemontuj podszybie i zobacz odplywy czy lisci nie nawalilo. Pewnie sie przelewa i pod maska przecieka na silnik
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline jaguarstype2004

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 531
  • Kocham to forum
Odp: Szarpanie przy ruszaniu na dobrze rozgrzanym silniku/ Cały przód skacze
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 16, 2017, 10:29:36 am »
Niestety silnik przy ruszaniu dalej szarpie,  czeka mnie wymiana sprzęgła lub dwumasu po partaczach z Kielc (regeneracja kompletu) z robotą poszło 2 koła psu w dupę. Najlepiej jakbym już wymienił wszystko i miał święty spokój. Przypominam,że szarpie tylko na ciepłym silniku, tak po przejechaniu z 20-30 km. Ma ktoś ogarnięty zestaw w jakieś normalnej cenie? bo komplet na v12 tylko oryginał niestety. Silnik 2.5. Znalazłem niby pasujący zestaw firmy LUK sprzęgło+docisk+wysprzęglik za 1150 zł, ew za granicą za ok 700 zł bez wysprzęglika,ale znaleźć dwumas graniczy z cudem, nawet dla takiego szperacza jak ja :) Czy wiecie jak ustalić średnicę kołka w dwumasie są 6 i 10 mm, czy bez rozbierania da się to sprawdzić?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2017, 11:39:46 am wysłana przez jaguarstype2004 »