Autor Wątek: Przełożony silnik  (Przeczytany 1474 razy)

Fighter8888

  • Gość
Przełożony silnik
« dnia: Maj 25, 2017, 21:48:13 pm »
Hej  ,zajmuje sie amatorsko mechaniką ,lecz na silnikach v6 nie znam sie zbytnio
Wymieniłem silniczek na drugi
Więc włożyłem kolektor ssacy ,bez tych gum , na same sruby ,bardzo mozliwe ze nie jest szczelnie dokrecony
Swiece zostawilem ktore były w tym nowym silniku,
Przekrecam kluczyk ,i Jaguar zapalil strzałem ,lecz kaszle i przerywa, miga dioda check, po chwili spadają obroty no i zdycha
Popma Vacum długo jest włączona ,pompuje cisnienie ?
Od czego zacząć ?


Offline sztandi7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 983
  • Trzeba mieć fantazję
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2017, 22:46:30 pm »
Tak informacyjnie Ci powiem, że mnie też puszczał delikatnie na kolektorze pomimo, że uszczelki były jeszcze w miarę ok, jednak nieoryginalne, przez co trochę nierówno chodził. Wymiana uszczelek zakupionych w ASO za bagatela 62zł/szt. poprawiła pracę silnika. Bez uszczelek będzie Ci puszczał na 100% i kultura pracy nie będzie zbyt dobra, bo te uszczelki są dosyć ważne, stąd taka cena, a zamienniki nie zawsze się sprawdzają (większość jest po prostu innej gumy). Czy to jest powodem takiego zachowania ? Nie wiem. Zacząłbym od najprosztszego - podpięcia pod kompa :)
X-Type 3.0 AWD Sport Aut.

Fighter8888

  • Gość
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 25, 2017, 22:59:49 pm »
Komp nic nie wykazuje ;)
Uszczelki mięciutkie ;) oryginalne dostałem razem z autem
U Ciebie też strzelał?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2017, 23:09:16 pm »
To nie czaje. Skreciles w koncu kolektory z uszczelkami czy bez? Jak bez to normalne ze bedzie puszczal pawia
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Fighter8888

  • Gość
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2017, 23:22:39 pm »
Z uszczelkami
Chodzi mi o te dystanse gumowe ,co sie wsadza srube i przykreca kolektor ssący
Nie jestem pewien czy dokladnie skrecilem, i czy to aż przez te uszczele tak strzela i prycha

Offline ziutek567

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 495
  • x-type 3.0 automat
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2017, 03:25:09 am »
Przełóż całe świece ze swojego z cewkami do tamtego, jak ci nie dopala mieszanki to kicha prycha i dygocze, lub zdycha. Poczujesz zapach benzynki z wydechu

Offline Eppic

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
  • ;)
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 26, 2017, 19:35:15 pm »
U mnie tez ostatnio vacum pompa dość długo pompuje. Kiedyś tak nie było , teraz kilka razy wcisnę hamulec i słychać pompę (dodam , ze auto hamuje normalnie)
Jaguar X-Type 2.1 v6 ;)

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 877
Odp: Przełożony silnik
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 26, 2017, 23:13:35 pm »
Bez tych tulejek, to chyba nie da się tego odpowiednio dokręcić - przynajmniej tak mi to wygląda na przykładzie 2.5/3.0. Nie wiem dokładnie jak to w 2.1 wygląda.
Tak przy okazji, okazji, to ... nawet nie wiedziałem że 2.1 ma pompę podciśnienia :) Jednak ten jest tam trochę różnic względem 2.5/3.0.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG