Witaj,
Jaguar co prawda nie jest najtańszym w utrzymaniu autkiem, ale nie jest tak źle, też jestem młody (21 lat) i mam ograniczone fundusze ale daje rade, więc Ty napewno też dasz.
Do jaguarka instalacje gazową jak juz montujesz (niemartw się ja tez mam w xj40) to zainwestuj w jakąś przyzwoitą i oczywiście sekwencja. Puki nic się nie psuje to utrzymanie jest do zniesienia, ale pod warunkiem że masz znizki na oc.
Oczywiscie jezeli będziesz miał do wyboru wersje xj40 to najlepszą jest 4 litrowy daimler (chociaż sporo osób twierdzi ze jest za bardzo cukierkowaty), Sovereign też jest wyposażony w wiele bajerów (podobie jak daimler) ale nie ma juz takiego cukierkowatego wyglądu.
4 litrowy silniczek nie spala duzo więcej od np. 3,6, ale oferuje lepszą dynamike.
Przed zakupem warto sprawdzić czy komputer wyswietla jakies bledy. No i warto sprawdzić czy to nie jest przypadkiem przekładka z anglika. Jaguar jest raczej w miare bezawaryjny, o ile się o niego dba. W niektórych xj40 było hydrauliczne zawieszenie, jesli kupisz z uszkodzonym to mozesz liczyć na wydatek żędu min. 1500zł. Ja kupiłem juz przerobione na zwykłe.
Jak coś chcesz jeszcze wiedziec to pytaj.