Witaj,
Jaguar co prawda nie jest najtańszym w utrzymaniu autkiem, ale nie jest tak źle, też jestem młody (21 lat) i mam ograniczone fundusze ale daje rade, więc Ty napewno też dasz.
Do jaguarka instalacje gazową jak juz montujesz (niemartw się ja tez mam w xj40) to zainwestuj w jakąś przyzwoitą i oczywiście sekwencja. Puki nic się nie psuje to utrzymanie jest do zniesienia, ale pod warunkiem że masz znizki na oc.
![whisper :-W](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/fluester.gif)
Oczywiscie jezeli będziesz miał do wyboru wersje xj40 to najlepszą jest 4 litrowy daimler (chociaż sporo osób twierdzi ze jest za bardzo cukierkowaty), Sovereign też jest wyposażony w wiele bajerów (podobie jak daimler) ale nie ma juz takiego cukierkowatego wyglądu.
4 litrowy silniczek nie spala duzo więcej od np. 3,6, ale oferuje lepszą dynamike.
Przed zakupem warto sprawdzić czy komputer wyswietla jakies bledy. No i warto sprawdzić czy to nie jest przypadkiem przekładka z anglika. Jaguar jest raczej w miare bezawaryjny, o ile się o niego dba. W niektórych xj40 było hydrauliczne zawieszenie, jesli kupisz z uszkodzonym to mozesz liczyć na wydatek żędu min. 1500zł. Ja kupiłem juz przerobione na zwykłe.
Jak coś chcesz jeszcze wiedziec to pytaj.