Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.
XK8 Cabrio (X100) 4.0, 2001, Poznań/Szczecin
chris1796:
Witam,
kolejne podejście do XK8 cabrio. Może ktoś przypadkiem zna auto. Ponoć od 2008 roku w Polsce - Poznań/Szczecin.
Zdjęcia za wiele nie mówią. Czy w 2001 z tyłu powinny być lampy poliftowe? Jak nie to i tak nic nie zmienia ;D Wg właściciela oryginalnie auto mało jakieś paski złote na boku ale zostały zamalowane. Pierwsze słyszę o takich paskach w X100, chyba że diler w USA to zlecił albo właściciel sam to zrobił.
Nikasilu być nie powinno.. ale niestety nr VIN jeszcze nie znam. Rozrząd nie wymieniany, wiec raczej trzeba się z wymianą liczyć.
Tak przy okazji ile kosztuje rozrząd do AJV8?
Zdjęcia sprzed 4 lat stan rzeczywisty: :- pojecia.
Właściciel twierdzi że podsufitka brudna, skóra zmęczona do odnowienia ale bez przetarć. Gałkę od skrzyni mu ukradli i zmienił na inną i jeszcze jedną ma w zapasie. Generalnie w ogóle się nie napalam, doświadczenie mówi, że to ,że auto w jednych rękach od 10 lat nic nie musi oznaczać. Mógł auto zajeździć i tyle. Niby o mechanikę dbał.... ;D
Słychać łożyska kompresora po włączeniu klimatyzacji, opony przód bardzo dobre ale zimowe, tył do wyrzucenia (czyli opon brak), problemy z programowaniem prawej szyby po włożeniu akumulatora po zimie, auto zrobiło ok 80000 km w rękach tego właściciela.
W poniedziałek jestem umówiony na oględziny i żeby podsumować to jeszcze raz zadam pytania:
- ktoś w Poznaniu zna się na XK100? jakiś warsztat lub człowieka polecicie?
- ile kosztuje rozrząd do tego motoru i czy da radę samemu zmienić
- inne uwagi typu moduł do drzwi kosztuje majątek mile widziane
link:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk8-sprzedam-jaguar-xk8-cabrio-rok-produkcji-2001-ID6yT3QD.html#c4ef3a1737
importtuner:
Paski na autach z USA to częsty element i to nie tylko Jag, również na zupełnie innych markach, taka ich estetyka.
Cały zestaw naprawczy rozrządu z rożnymi pierdołami około 2100zł
Mi się rzuca w oczy wypłowiałe bardziej na poduszce drewno niż konsoli środkowej, ale w cabrio różnie może być. Te wnętrza znacznie szybciej się niszą.
2001 to już nowe lampy i brak nikasiu, super plus.
chris1796:
Mam vin: SAJDA42C61NA14538
Rzeczywiście brak nikasilu
importtuner:
Ja sam się rozglądam za XK (chociaż bardziej coupe), gdyby był bliżej mnie chętnie podjechałbym go obejrzeć. Cenowo dobry, a i jakoś tak podejrzewam, że może być całkiem znośnym egzemplarzem.
Ciekawe jak z rudą.
jarek-jerryjag:
XK to auta stylizowane na E typach . To bardzo fajne auta . sam mam xkr z 2000 i ma przejechane 120 tys mil.
rozrząd #1 to sprawdzenie górnych napinaczy . Jednak jak słuch asie auto i nic sie nie słyszy bym bardzo sie nie przejmował . Jesli masz auto ktore cieknie przez pokrywy to w 100% bym zmienił uszczelki i sprawdził czy i jak wyglądają górne napinacze. Mam sporo znajomych którzy jeżdżą takimi autami /. ostatnio gość mówił abym mógł sprawdzić napinacze bo jego auto gdy jedzie do domu rzezi !!!???
auto przeglądałem i nie słyszałem żadnych dźwięków od napinaczy . Jednak jesli auto jedzie pod duza góre i rzęzi to chyba problem z benzyną . Gość lał najtańszą benzynę zamiast wysoko oktanowej .
Jak kiedyś puisalem nikasil nie jest dużym proiblemem gdy auto ma mniej niz 200k mil bez nikasilu podobna sprawa . Silniki t esa super ale po 200k trzeba robić remont. Mozna sie spzreczać ale wszystko wyglada od serwisów jaguara. Skrzyni a ma niby olej n acałe zycie auta , ale co to jest całe zycie auta ( gwarancja czy 10 a moze 100 k . )
Auta odkrywane to dla mnie #1 . w xk8-R trzeba sprawdzić czy dach dobrze chodzi i nie ma żadnych przecieków płynu hydraulicznego , sprawa druga jak wygląda dach . ( Łatwo stwierdzić patrząc na szwy ,czy sa cale czy w niektórych miejscach ich nie ma .) Moj tapicer naciska kciukiem pokrycie dachu , jak pęka dach do wymiany koszt wymiany dachu to duze pieniądze , Dach jest dość skomplikowany w porównaniu z np xjs-em fabrycznym . Tutaj płace około 1000 $ za wymianę bez podsufitki . Jeśli dach jest ok to nie radze robic testów kciuka jak robi mój tapicer.
Sprawdz czy tylne lampy działają stop . W tych autach Ford zrobił komputer alarmu z tylnymi światłami . Ponieważ ten sterownik odpowiedzialny za alarm i światła hamulców jest umocowany Pod bezpiecznikami n asamym dole bagaznika czasami tam moze dostac sie woda i robi sie problem . BNastępn asprawa jak pamietam w tych autach sterowniki siedzeń są wbudowane w dole siedzeń i czasami pzrestają działać . warto sprawdzić czy cała mechanika działa i pamięć siedzenia kierowcy . Sprawdź lusterko w tych modelach były juz tzw lusterka z czujnikiem deszczu czy wady i pomagały automatycznie włączać wycieraczki.
Jak odbiera Radio - głośniki tylne mają tendencje do pękania membran i wtedy odbiór jest do D. I jeszcze wato wiedziec czy gość ma kod radia. w USA auta były nieprogramowanie i niby kodu nie potrzebował ale czasami ludzi zmieniają naciskając klawisze i radio jest oprogramowanie na Afrykę Europę czy Australię i wtedy potrzebny jest kod do radia.
Jaguar zaczął liczyć forsę za odnalezienie #kodu .
Patrząc na cene wyglada ze dobra , al ena ten temat nic powiedzeć nie mogę boi nie znam cen polskich . VIN jesli masz i wiesz ze auto bylo w USA to warto sprawdzić -zapłacić firmom CarFox lub Auto Check aby sprawdzili dane auta. . Przy okazji warto wziąć auto na podnośnik przed kupnem sprawdzić wycieki lub plamy po nich , hamulce oraz reszte która jest pod autem. Good Lock .
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej