Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XK8 Cabrio (X100) 4.0, 2001, Poznań/Szczecin

(1/4) > >>

chris1796:
Witam,

kolejne podejście do XK8 cabrio. Może ktoś przypadkiem zna auto. Ponoć od 2008 roku w Polsce - Poznań/Szczecin.
Zdjęcia za wiele nie mówią. Czy w 2001 z tyłu powinny być lampy poliftowe? Jak nie to i tak nic nie zmienia  ;D Wg właściciela oryginalnie auto mało jakieś paski złote na boku ale zostały zamalowane. Pierwsze słyszę o takich paskach w X100, chyba że diler w USA to zlecił albo właściciel sam to zrobił.
Nikasilu być nie powinno.. ale niestety nr VIN jeszcze nie znam. Rozrząd nie wymieniany, wiec raczej trzeba się z wymianą liczyć.
Tak przy okazji ile kosztuje rozrząd do AJV8?
Zdjęcia sprzed 4 lat stan rzeczywisty:  :- pojecia.
Właściciel twierdzi że podsufitka brudna, skóra zmęczona do odnowienia ale bez przetarć. Gałkę od skrzyni mu ukradli i zmienił na inną i jeszcze jedną ma w zapasie. Generalnie w ogóle się nie napalam, doświadczenie mówi, że to ,że auto w jednych rękach od 10 lat nic nie musi oznaczać. Mógł auto zajeździć i tyle. Niby o mechanikę dbał.... ;D
Słychać łożyska kompresora po włączeniu klimatyzacji, opony przód bardzo dobre ale zimowe, tył do wyrzucenia (czyli opon brak), problemy z programowaniem prawej szyby po włożeniu akumulatora po zimie, auto zrobiło ok 80000 km w rękach tego właściciela.

W poniedziałek jestem umówiony na oględziny i żeby podsumować to jeszcze raz zadam pytania:
- ktoś w Poznaniu zna się na XK100? jakiś warsztat lub człowieka polecicie?
- ile kosztuje rozrząd do tego motoru i czy da radę samemu zmienić
- inne uwagi typu moduł do drzwi kosztuje majątek mile widziane

link:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk8-sprzedam-jaguar-xk8-cabrio-rok-produkcji-2001-ID6yT3QD.html#c4ef3a1737

importtuner:
Paski na autach z USA to częsty element i to nie tylko Jag, również na zupełnie innych markach, taka ich estetyka.

Cały zestaw naprawczy rozrządu z rożnymi pierdołami około 2100zł

Mi się rzuca w oczy wypłowiałe bardziej na poduszce drewno niż konsoli środkowej, ale w cabrio różnie może być. Te wnętrza znacznie szybciej się niszą.

2001 to już nowe lampy i brak nikasiu, super plus.

chris1796:
Mam vin: SAJDA42C61NA14538
Rzeczywiście brak nikasilu

importtuner:
Ja sam się rozglądam za XK (chociaż bardziej coupe), gdyby był bliżej mnie chętnie podjechałbym go obejrzeć. Cenowo dobry, a i jakoś tak podejrzewam, że może być całkiem znośnym egzemplarzem.
Ciekawe jak z rudą.

jarek-jerryjag:
 XK to auta  stylizowane na E typach  .  To bardzo fajne auta  . sam mam xkr  z 2000  i ma przejechane 120 tys mil.
  rozrząd   #1 to sprawdzenie górnych napinaczy  . Jednak jak  słuch asie auto  i nic sie nie słyszy bym bardzo sie nie przejmował . Jesli masz auto ktore  cieknie  przez pokrywy to  w 100% bym zmienił uszczelki  i sprawdził czy i jak wyglądają górne napinacze. Mam sporo znajomych którzy jeżdżą  takimi autami  /. ostatnio gość  mówił abym mógł sprawdzić napinacze bo jego auto gdy  jedzie  do domu rzezi !!!???
  auto  przeglądałem i nie słyszałem żadnych dźwięków  od napinaczy  . Jednak jesli auto  jedzie pod duza góre i  rzęzi  to  chyba problem z benzyną  . Gość lał najtańszą benzynę zamiast  wysoko oktanowej .
 Jak kiedyś puisalem  nikasil nie jest dużym proiblemem gdy auto ma  mniej niz 200k mil  bez nikasilu  podobna sprawa . Silniki  t esa super ale  po 200k trzeba robić remont. Mozna sie spzreczać ale   wszystko wyglada od  serwisów  jaguara.  Skrzyni a ma niby olej n acałe zycie auta , ale co to jest całe zycie auta  ( gwarancja czy 10 a moze 100 k . )
 Auta odkrywane  to  dla mnie #1   . w xk8-R  trzeba sprawdzić czy dach dobrze chodzi  i nie ma żadnych przecieków płynu hydraulicznego , sprawa druga jak wygląda dach . ( Łatwo stwierdzić patrząc na szwy ,czy sa cale czy w niektórych miejscach  ich nie ma .) Moj tapicer  naciska kciukiem  pokrycie dachu , jak pęka dach do wymiany  koszt wymiany dachu to duze pieniądze , Dach jest dość skomplikowany w porównaniu  z np xjs-em  fabrycznym . Tutaj płace około 1000 $ za wymianę bez podsufitki .  Jeśli  dach jest  ok to nie radze robic testów kciuka jak robi mój tapicer.
  Sprawdz czy  tylne lampy działają  stop . W tych autach Ford zrobił komputer  alarmu  z tylnymi światłami . Ponieważ ten sterownik odpowiedzialny za alarm i światła hamulców  jest umocowany Pod bezpiecznikami n asamym dole bagaznika  czasami  tam moze dostac sie woda i   robi sie problem . BNastępn asprawa jak pamietam w tych autach  sterowniki siedzeń są wbudowane  w dole siedzeń i czasami  pzrestają działać . warto sprawdzić czy cała mechanika działa  i  pamięć  siedzenia kierowcy . Sprawdź lusterko   w tych modelach  były juz  tzw lusterka z czujnikiem  deszczu czy wady i  pomagały  automatycznie włączać  wycieraczki.
 Jak odbiera Radio  - głośniki tylne mają tendencje do pękania membran  i  wtedy odbiór jest do D.  I jeszcze wato wiedziec czy gość ma kod radia. w USA  auta były nieprogramowanie  i niby kodu nie potrzebował  ale czasami ludzi zmieniają naciskając  klawisze  i radio jest oprogramowanie na Afrykę Europę czy Australię  i wtedy  potrzebny jest kod do radia.
 Jaguar zaczął liczyć forsę za odnalezienie  #kodu .
  Patrząc na cene  wyglada ze dobra  , al ena ten temat nic powiedzeć nie mogę boi nie znam cen polskich . VIN  jesli masz  i wiesz ze auto bylo w USA to warto sprawdzić  -zapłacić  firmom CarFox lub Auto Check aby sprawdzili dane auta. . Przy okazji warto  wziąć auto na podnośnik  przed kupnem  sprawdzić  wycieki  lub plamy po nich , hamulce  oraz reszte która jest pod autem. Good Lock .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej