Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

podłączenie cewki zapłonowej xj6 S1

<< < (2/2)

GRUMCAJS:
Silnik odpala i ładnie pracuje jak iskra jest wiec raczej zwarcia żadnego nie ma . Cewka jest od tego modelu tylko od 4.2 .

Nie wiem ile w ciągu minuty wypada zapłon . Wypada na zimnym i na ciepłym  czasem po przejechaniu 30km a czasem zaraz po odpaleniu.Na biegu jałowym gaśnie gdy traci iskre a jak dam gazu to się stabilizuje . Da się jechać ale nie równo pracuje .

Przerwy na świecach ustawiałem takie jak zaleca producent czyli 0,64mm .
kąt wyprzedzenia zapłonu tak samo jak pisze książka  na 12stopni statycznie , ale później i tak regulowałem na słuch z myślą że poprawie coś.
Czy przed rozbiórką występował ten problem nie mam pojęcia . .Nie mogłem go dokładnie  sprawdzić bez tablic . A na parkingu to taka jazda  :-gwizd . Na jezdzie testowej palił  ale nie tak ładnie jak teraz oczywiście jak zapłon nie wypada  ;D.
Świece są okopcone na czarno tak jakby była zła mieszanka albo dlatego że często go odpalam i nie rozgrzewam ? .
Gaźnik też bym chciał wyregulować ale nie ma mi kto  >:(
Muszę kupić miernik do pomiarów  i sprawdze wartości :)
a cewka ewka już czaka na poczcie jutro odbiore i sprawdze . Trzeba być dobrej myśli :)
 pozdro i dzięki  :-super

GRUMCAJS:
Hej
Wymieniłem cewke na nową teraz jezdze i jest wszystko ok .
 Może to była wina cewki  ?????? . W sobotą i niedziele jadę na zlot więc trochę km nabije i bede wiedział co jak .
Miernik już w drodze  :)  , a gaźnik bedzie wyregulowany .
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej